Vore perfekt men jag har inte pengarna att köpa den. Suck.Men åh, det vore väl perfekt? Om den är av lite tuffare virke än lille Torsten. En framåt liten syster som han kan upptäcka livet med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vore perfekt men jag har inte pengarna att köpa den. Suck.Men åh, det vore väl perfekt? Om den är av lite tuffare virke än lille Torsten. En framåt liten syster som han kan upptäcka livet med.
Ägarregistreringen du får med stamtavlan kanske? Om ni inte fyllde i den hos uppfödaren för att den skulle skicka in.Jag står inte som ägare på SKK, har jag missat att skicka in något??
Vore perfekt men jag har inte pengarna att köpa den. Suck.
Neeeej!Kroppsvikt i hundar låter rimligt faktiskt.
Men åh, ja det har jag missat. Har inte reflekterat över det, då det är stamtavla på baksidan. Jag har ju bara en exportstamtavla på tidigare hund, var inte alls samma procedur dåÄgarregistreringen du får med stamtavlan kanske? Om ni inte fyllde i den hos uppfödaren för att den skulle skicka in.
Vore perfekt men jag har inte pengarna att köpa den. Suck.
Kan då nämna att min lillskit på 6,4 kg gett mig golfarm - gör skitont sabla unghund inte kunna lära sig gå lugnt i kopplet (hon är en duracell)Neeeej!
Jag har ju fortfarande 100 kg hund, hade som mest 250 kg BCs
(Har efter det tappat lite sympatier för folk som gller över att en hund på 20 kg är för tung att hålla när den drar i kopplet...)
Coronatider gör rabatt rätt osannoliktMeeen. Du borde ju kunna få lite rabatt? Är det fodertik-material på valpen?
Jag tänker en hund per kilo kroppsvikt dvs väger jag 70kg så får jag ha 70 hundarNeeeej!
(Har efter det tappat lite sympatier för folk som gller över att en hund på 20 kg är för tung att hålla när den drar i kopplet...)
Neeeej!
Vi bukesparar till en "tantvalp"!
Måste säga att tanken slog mig...
Oh, och jag borde nog kunna skaffa iaf 5 pumis om jag håller dem lite nättaHaha, jag tänkte mest att jag i så fall kan ha tre hundar utan problem
Knäppgökar!Jag är på och tror fler. Det är ju ingen okänd användare så.
Sen om det är tillåtet?
Jag hävdar bestämt att man får fortsätta ha den vikt djur man tidigare haft, oavsett art. Och med 4 hästar i familjen blirsetnågra kilo hund Jag kan i och för sig gå med på att två av hästarna tillhörde andra familjemedlemmar, som inte längre bor i samma hushåll. Men cirka 1000 kg djur klarar jag mig långt påNeeeej!
Haha, jag tänkte mest att jag i så fall kan ha tre hundar utan problem
Hur många chihuahuas kan det bli isåfall...?Oh, och jag borde nog kunna skaffa iaf 5 pumis om jag håller dem lite nätta
Valpen har nu kräks gul galla två nätter i rad. Ökade maten för två dagar sedan, tänkte om det kunde spela in? Men när jag googlar verkar det bero på tom mage om valpen kräks?
Ger sista målet Kl 17, ska jag ge henne kvällsmaten senare?