Alltså nog för att jag älskar Sherlock men frågan är om jag inte är minst lika kär i Watson redan @Elementary så himla söt och fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkar inte så söt han är!Försöker ta bilder som visar Watsons extremt subtila tanteckning. Det går knappt. Han föddes med en jättetydlig tanfläck under svansen men i princip inget annat som visar att han är blå med tantecken. Nu brukar det ju inte synas på de vuxna hundarna ändå, möjligtvis att de får pyttelite ljusare ben jämfört med helblå. Men Watson lär ändå bli väldigt ljus överlag precis om Sherlock.
Iaf, här tycker jag det lite mer bruna syns lite. Han ser typ lite smutsig ut runt munnen.
Watson har en syster som är leverfärgad med (ordentliga) tantecken. Hon är så sjukt fin.
Uppdatering.
Lilla Cessna låter matte sova, så pluspoäng för det. Hon sover mest hela tiden, trots att aktiviteterna vi gör är väldigt lätta. Det är mycket nytt för henne här inne mitt i stan, så hon blir snabbt trött. Hon behöver helt enkelt lite tid att landa innan vi kan aktivera minsta lilla mer.
Alltså, de där ögonen
Uppdatering.
Lilla Cessna låter matte sova, så pluspoäng för det. Hon sover mest hela tiden, trots att aktiviteterna vi gör är väldigt lätta. Det är mycket nytt för henne här inne mitt i stan, så hon blir snabbt trött. Hon behöver helt enkelt lite tid att landa innan vi kan aktivera minsta lilla mer.
Tollare är så himla gulliga!
Alltså, de där ögonen
Jag vill se bild på hennes mamma!Kan bara hålla med! Hon är en liten kopia av sin mamma, kan jag lova.
Jag vill se bild på hennes mamma!
Asni har... intressanta sovpreferenser
Visa bifogad fil 17721
Hon är ju det! Blir lite vild ibland men vilken valp blir inte detHur går det med henne? Är hon fortfarande lika behaglig?
Hon är ju det! Blir lite vild ibland men vilken valp blir inte det
Hon är verkligen otroligt enkel men ändå helt orädd när hon upptäcker världen och nya leksaker.
Hur går det för dig?
Hoppas hon boar in sig och tar för sig lite mer snart, men det lär hon väl göraNja, typ tvärtom?
Min valp är totalt vild när hon väl är vaken och sen varvar hon mellan att vara vild och framåt och ibland vara lite försiktig och tar inte riktigt för sig så som jag skulle vilja. Vill tro och hoppas att det handlar om att hon måste få lite tid på sig bara - vi bor mitt i smeten och hon är inte riktigt van med det. Men utvecklas för varje dag gör hon tycker jag
Hoppas hon boar in sig och tar för sig lite mer snart, men det lär hon väl göra
Asni är himla chill. Vi åt middag ute, hon somnade under bordet. Vi gick in för att dricka kaffe. En stund går, jag tittar ut precis när hon lyfter på huvudet, tittar runt, verkar konstatera att ingen är kvar... Och somnar om
Ja, jag hoppas det. Har ju aldrig haft helt egen valp så det är himla nytt för mig också, så även jag blir trött av alla dessa inttryck.
Hoppas verkligen att hon boar in sig snart, just nu känner jag henne inte så väl så vet aldrig hur hon ska reagera i olika situationer.
Räkna med att det kommer ta ett par-tre veckor för henne att landa ordentligt, jag är säker på att hon kommer ta för sig mer och mer
Ja, jag hoppas det. Har ju aldrig haft helt egen valp så det är himla nytt för mig också, så även jag blir trött av alla dessa inttryck.
Hoppas verkligen att hon boar in sig snart, just nu känner jag henne inte så väl så vet aldrig hur hon ska reagera i olika situationer.