Jag tyckte tre var en för mycket, trivs bäst med tvåDet tycker egentligen jag också Men allt har sin charm typ. Skulle gärna ha 4..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte tre var en för mycket, trivs bäst med tvåDet tycker egentligen jag också Men allt har sin charm typ. Skulle gärna ha 4..
Att skriva till uppfödare som man känner rätt väl att man hoppar ur deras kö.
Att skriva till uppfödare som man känner rätt väl att man hoppar ur deras kö.
Varför hoppar du av? Dykt upp något speciellt?
Btw...vi är vana så oroa dig inte
Folk hoppar av hela tiden av olika anledningar (funnit valp närmare, vill ha annan färg/kön, kommit på att de vill ha valp senare osv) så erfarna uppfödare brukar vara vana vid det.
Ja jo, men dessa ser jag mer som nära vänner än uppfödare. Då blir det annorlunda. Har inte alls haft samma jobbiga känsla med andra uppfödare!
Det verkar iaf vara ont om bra Tollare så uppfödaren kommer nog inte ha problem att hitta bra valpköpare till sin kull.
I Schäfer är konkurransen mellan uppfödarna stenhård ffa om bra köpare då kan det vara lite surt när folk hittar en bättre eller tidigarelagd kombo. Händer i var end kull i princip att köpare hoppar till en annan kull.
Vad blir det för vinthund då? (Sedan, när det blir dags alltså)Sedan hade jag planer att skaffa en vinthund till, men eftersom både jobb, skola och verklighet kom ivägen fick jag helt eneklt priotera och då blir det helt enkelt att skjuta valpplaner åt sidan och fokusera på dom två odjur jag har hemma.
Jag dissar Whipparna och drömmer om en Magyar, är helt såld på rasen och jag måste ha en någon gång i mitt liv.Vad blir det för vinthund då? (Sedan, när det blir dags alltså)
Jag får hem valp i maj
Jag får inget svar från uppfödaren. Tycker det är rätt tråkigt, jag skulle hellre ta ett rakt "nej" än att inte få något svar alls.
Men, jag har iallafall en kull på lut där jag får köpa tik om det blir mer än en Jag är supertaggad på den kullen och kommer träffa tiken inom kort, har träffat en hel del av hennes släktingar men hon bor ju inte i Sverige så det har inte varit lika enkelt, men de kommer till Sverige snart Då ska jag passa på att träffa henne. Ska då även fråga om hon kanske kan tänkas löpa snart för det skulle ju vara väldigt roligt om jag kunde få hem en valp under 2018
Så fantastiskt söt man kan vara då!.
Hon väger nu 5,2 kg och är ca 34 cm hög
Jag får hem valp i maj