Sea
sealyhamterrierSpännande! Vad är det för ras?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sealyhamterrierSpännande! Vad är det för ras?
Åh, de är väl en liten ras i Sverige? Kul!Sea
sealyhamterrier
Åh, de är väl en liten ras i Sverige? Kul!
Jag personligen är en sån där person som aldrig skulle kunna ta en vuxen omplacering (har gällt hamstrar, kaniner m.m. också), så jag tycker inte att det är ett dugg konstigt med valplängtanNu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba
(Halvt på skoj)
Träffade en 10 veckors shiba-valp häromdagen. Galet sötNu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba
(Halvt på skoj)
Precis där är jag också just nu! Hade varit såååå perfekt om tiken kunde börja löpa nu, så att man kan få hem en liten tikvalp nån gång i juliJag väntar på att en viss tik ska börja löpa, och att jag får köpa valp efter henne
Man behöver alltid fler hundar. Fråga @dobbisNu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba
(Halvt på skoj)
Nu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba
(Halvt på skoj)
AbsolutMan behöver alltid fler hundar. Fråga @dobbis
Man ska tydligen vara försiktig med vad man önskar, nu hörde uppfödaren av sig och frågade om jag kan tänka mig att ta en ettårig tik som de köpt tillbaka under en period.Jag har ju valp för första gången på typ 20 år och jag känner väldigt mycket att jag behöver en vuxen hund (inte istället för valpen såklart utan OCKSÅ).
Man ska tydligen vara försiktig med vad man önskar, nu hörde uppfödaren av sig och frågade om jag kan tänka mig att ta en ettårig tik som de köpt tillbaka under en period.
Du har väl sagt ja?Man ska tydligen vara försiktig med vad man önskar, nu hörde uppfödaren av sig och frågade om jag kan tänka mig att ta en ettårig tik som de köpt tillbaka under en period.
Jo, jag har ju det. Hämtar antingen imorgon kväll eller efter röntgen på måndag.Du har väl sagt ja?
Jo, jag har ju det. Hämtar antingen imorgon kväll eller efter röntgen på måndag.
Igår blev valparna 8 veckor, men jag ska vänta 10 dagar till innan min är hemma. HUR tänkte jag där