Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba :o

(Halvt på skoj)

Nu har vi ju en vuxen hund som vi haft i några dagar. Är det dumt att känna med en gång att vi behöver en valp? Är lite sugen på en shiba :o

(Halvt på skoj)
Jag personligen är en sån där person som aldrig skulle kunna ta en vuxen omplacering (har gällt hamstrar, kaniner m.m. också), så jag tycker inte att det är ett dugg konstigt med valplängtan :p

(Halvt på skoj)

Jag har ju valp för första gången på typ 20 år och jag känner väldigt mycket att jag behöver en vuxen hund (inte istället för valpen såklart utan OCKSÅ).

Tanken var ju att jag skulle haft två men Jackie blev väldigt mycket sämre i sin sjukdom och fick somna in ett par dagar inna jag hämtade valpen.

Min långa väntan på valpen blev idag sju dagar längre. Det inträffade en sak som gör att vi behöver hämta valpen veckan efter istället, bäst för valpen så.

Grymt tråkigt, jag håller på att längta ihjäl mig.

Har jag sagt att vi kallar henne Vampyria :nailbiting:

Blod1.jpg

Blod2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 076
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
2
Svar
26
· Visningar
2 240
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 171
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka