Jag väntar på att en viss tik ska börja löpa, och att jag får köpa valp efter henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1:a hand är en Terv och plan B är en JaktgoldenVad tråkigt! Hoppas valet av hane ändras. Vilken ras?
Här har det kommit valpar! Men väldigt osäkert fortfarande om det blev tikar så det räcker till oss..
Lite valpbilder! Pemberwood's Marshall "Helmer" och Barvatorps Gordon "Totte"
Oooh vilken sötnos!För två veckor sedan flyttade detta lilla monster hem till mig
Eller skriva här, fler nyfikna! @KildegreiOooh vilken sötnos!
Du får gärna PM:a vilken kennel valpis kommer ifrån.
Haha ja det kan jag väl, är ju ingen direkt hemlighet Han kommer från EvallensEller skriva här, fler nyfikna! @Kildegrei
Ajdå, inte roligt om de springer efter bilar, hoppas ni får bort det fort! (och att inte fler stannar och belönar hennes jakt )Åh nej Iris har fått för sig att det är skit skoj att jaga bilar
Vi bor en bra bit från en grusväg, har en lång alé ner till vägen.
Första gången hade vi varit nere och hämtat posten, hundarna var lösa och påväg tillbaka mot huset när en bil kör förbi på vägen.
Då tvärvänder Iris och springer efter bilen en bra bit innan hon bryter och kommer tillbaka till mig som skriker på henne.
Andra gången var idag när skolbussen lämnar av pojkarna på gårdsplanen och när ena sonen öppnar ytterdörren samtidigt som bussen kör nerför allén så rusar Iris ut och sätter efter... Springer efter den hela vägen ner till grusvägen. Där stannar busschauffören, hoppar ur och börjar leka o kela med henne
Så nu vet vi vad vi har att träna på!
Framåt våren och hela sommaren kör det mycket bilar här eftersom det ligger en stor älgpark en bit efter vår gård!
Mardröm att ha henne springandes efter bilar då...
När hon är kopplad visar hon inget intresse alls för bilarna dock.
Hon tycker att det är hur roligt som helst att springa efter saker som rör sig, katterna är ju sååå skojiga!
Spännande! Vad är det för ras?tiken som jag hoppas få en valp ifrån löper nu och ska paras nu i dagarna. Håll tummarna för att det blir en liten hane till mig