Och jag hittar ingen alls
Man får bara hoppas att det kommer någon snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag hittar ingen alls
Knappt lönt innan 5 veckors ålder, innan 4 veckor brukar inte uppfödare ta in besök.Vilka veckor ska man prioritera att hälsa på valparna om man bor en bra bit ifrån sin uppfödare tycker ni? Vi har lite för långt för att bara åka över dagen och kommer kanske ha möjlighet att vara där två helger innan det är dags att hämta valpen (vi tänker oss att vi tar in på hotell och är där lördag-söndag).
Så kanske 5 och 7 är vettigt (och sen hämta vid 8)? Kan man se personlighetsdrag redan vid 5 veckor?Knappt lönt innan 5 veckors ålder, innan 4 veckor brukar inte uppfödare ta in besök.
Visst kan man se personlighet vid 5 veckor, men den kan ändras. Nu vet jag inte hur din uppfödare gör, men min väljer valpar till köparna baserat på sina upplevelser av kullen och på två valptester som hon gör vid 5 och 7 veckors ålder.Så kanske 5 och 7 är vettigt (och sen hämta vid 8)? Kan man se personlighetsdrag redan vid 5 veckor?
Så kanske 5 och 7 är vettigt (och sen hämta vid 8)? Kan man se personlighetsdrag redan vid 5 veckor?
Men kul att ni får hem en valp i alla fallVi får hem vår snäcka 9 Januari Har letat valp hela hösten utan att hitta någon kull som passat.
Skittråkigt att inte få hem valpen förrän hon är 15v och missa hela den söta och viktiga valtiden
Vad roligt med valp! Vilken ras?Vi får hem vår snäcka 9 Januari Har letat valp hela hösten utan att hitta någon kull som passat. Hade en jag var intresserad av men fick sedan veta att mamman hade väldigt ont av spondylos och bara det att de ändå valt att para henne med den extra belastningen och det faktum att hon inte längre kunde få sin medicin då gör mig så arg plus att uppfödaren aldrig nämnde det när jag pratade med hen När jag fick höra det och frågade uppfödaren så fick jag till svar att det är så vanligt inom rasen så i princip alla har det
Därför valde jag att leta valp utomlands för att kunna välja och vraka mellan kullar där båda föräldrarna faktiskt är röntgade för sp.
Skittråkigt att inte få hem valpen förrän hon är 15v och missa hela den söta och viktiga valtiden
Vad roligt med valp! Vilken ras?
Vi får hem vår snäcka 9 Januari Har letat valp hela hösten utan att hitta någon kull som passat. Hade en jag var intresserad av men fick sedan veta att mamman hade väldigt ont av spondylos och bara det att de ändå valt att para henne med den extra belastningen och det faktum att hon inte längre kunde få sin medicin då gör mig så arg plus att uppfödaren aldrig nämnde det när jag pratade med hen När jag fick höra det och frågade uppfödaren så fick jag till svar att det är så vanligt inom rasen så i princip alla har det
Därför valde jag att leta valp utomlands för att kunna välja och vraka mellan kullar där båda föräldrarna faktiskt är röntgade för sp.
Är det den första av dom 3-4 du skulle ha 2017Fridolfvalpen är leveransklar när jag är i Norge
JaÄr det den första av dom 3-4 du skulle ha 2017
Att tumma på hälsan är tyvärr inte ovanligt bland boxeruppfödare. Flera tummar gärna på mentaliteten också.
Haha det är super svårt! Tror jag mailat varenda boxeruppfödare i hela Sverige & Danmark & väldigt många i Tyskland!Nu har jag mailat 14 uppfödare. Tänk att det skulle vara så svårt det här