Fast på hund har man några parametrar till:Haha, ja typ så
Fast oftast har man väl köpt barnvagnen i v40 iallafall och på dygn 58 med hund måste det ju nästan vara samma sak
Dom kanske inte överlever/blir rätt kön
den kan bli ful som fan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast på hund har man några parametrar till:Haha, ja typ så
Fast oftast har man väl köpt barnvagnen i v40 iallafall och på dygn 58 med hund måste det ju nästan vara samma sak
Fast på hund har man några parametrar till:
Dom kanske inte överlever/blir rätt kön
den kan bli ful som fan
Nä där får man ta det man får oavsettHar man inte dom parametrarna på barn menar du?
Inte för att vara tjatig men bara ett par dagar kvar nu och nu börjar jag nojja för att något ska gå snett i valpningen. Jag kanske jinxade alltihopa med att köpa en namnskylt till utställningskopplet på Friends i veckan .
En tik är född så om det inte inträffar något oväntat så blir det tillökning "på riktigt" i månadsskiftet januari/februariNUUUUUU har vattnet gått och det har dragit igång. Jag får små filmer på förloppet och känner mig alldeles prillig
En tik är född så om det inte inträffar något oväntat så blir det tillökning "på riktigt" i månadsskiftet januari/februari
Och i min är det oftast tvärt omInom min ras upplever jag att tikarna är mer följsamma, absolut.
Nu är det klart! Det blev 4+4 men den första tiken var liten och svag så hon klarade sig inte. Övriga sju är pigga och starka
Mycket exemplariskt av mammahund att valpa på dygn 58 så att inte tant Malin behövde dö av nervositet
Vad roligt!!!Nu är det klart! Det blev 4+4 men den första tiken var liten och svag så hon klarade sig inte. Övriga sju är pigga och starka
Mycket exemplariskt av mammahund att valpa på dygn 58 så att inte tant Malin behövde dö av nervositet
Nu är det klart! Det blev 4+4 men den första tiken var liten och svag så hon klarade sig inte. Övriga sju är pigga och starka
Förstår hur du känner! Om det skiter sig med "vår" tik blir det troligtvis en från en kull som blir leveransklar i augusti men tror inte jag orkar vänta så länge, känns outhärdligtSå tiken vi köar på drog ut på sitt nuvarande löp rätt rejält, vilket gör att jag antar att nästa löp kommer bli betydligt senare än planerat. Trodde vi skulle få valp i typ slutet av augusti men nu kan det ev. bli i oktober/november nästa år. Det är betydligt mycket senare än vad jag planerat först och vad jag hoppas på. Vill inte vänta så länge. Det finns en annan hos en annan uppfödare som jag också gillar, men de planerar valpar ungefär exakt samtidigt som de jag redan köar hos. Så det hjälper inte så mycket.
Från början ville jag ha valp i typ Maj/Juni men sedan ångrade jag mig och tyckte att augusti kändes bra. Vilket var den planerade tiden för valpleveransen först. November eller oktober är alllldeeellleees för långt borta. Har redan köat i över ett halvt år.
Har kontaktat några nya uppfödare nu i Norge, men inget svar ännu.
Förstår hur du känner! Om det skiter sig med "vår" tik blir det troligtvis en från en kull som blir leveransklar i augusti men tror inte jag orkar vänta så länge, känns outhärdligt
Jag tycker ni är lite bortskämda @Preussen och @machafuko. I min ras föds KANSKE en kull vartannat år MAX som är relativt intressant. Och det är ett bra år.
Ja, men det är väl samma i "min" ras. Kanske en kull om året, om man har tur, som jag anser vara intressant. Nästa år endast 1 vad jag vet, men som sagt fööör sent