Ja så är det ju! Men tvåa borde ju vara rätt lugnt tänker jag håller tummarna!
Det är två före, så vi är trea
Vad jag vet har en av dem önskat tik (uppfödare) och då krävs det två tikar också. Sambon vill inte ha hane
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja så är det ju! Men tvåa borde ju vara rätt lugnt tänker jag håller tummarna!
Det är två före, så vi är trea
Vad jag vet har en av dem önskat tik (uppfödare) och då krävs det två tikar också. Sambon vill inte ha hane
Aha, jag fattade fel. Får hoppas det blir massa tikar helt enkelt eller att sambon ändrat sig.Det är två före, så vi är trea
Hälsa att hane är smidigt. Ingen mensfest två gånger om året med tillhörande skendräktighet
Han vill hellre ha mensfest än en hane dock
Aha, jag fattade fel. Får hoppas det blir massa tikar helt enkelt eller att sambon ändrat sig.
Vi ville ha en hane från början (eller ja, min sambo ville bestämt ha en hane) men det blev bara en hane och han skulle ut på foder så det var en tik eller ingen. Ångrar inte vår lilla busfia en sekund! (trots mensfest )
En hane som beter sig på det där viset blir av med sina kulor hos mig. Tror inte att en sådan hund mår bra av att vara intakt. Därför tvekar inte jag utan köper vad jag vill ha dvs hane.Jag vill nog ha en hanhund egentligen men efter att ha haft en hane som stack ut från tävlingsbanan och diskade sig ett par gånger pga löptikar och som gick med nosen i backen oavbrutet om det varit en löptik på träningsbanan innan så vet jag inte om jag vågar.... Har dock haft en hane som inte brydde sig överhuvudtaget också, men vågar man chansa?
Eller hur Jag applicerar Kyras uttalande om hästar på hundar också: Kastrater säger man till, hanar ber man och ston skickar man en ansökan till i fem exemplarHär är det också hane som gäller, för hela slanten. Slipper löp, skendräktighet, juvertumörer, livmoderinflammationer och en hund som blir koko i skallen dagarna innan, under och efter. Förstår inte hur folk orkar.
Både jag och hela familjen ångrar att vi inte kastrerade honom! Men detta var för typ 15 år sen och kastrering var inte lika vanligt då så av någon anledning slog det oss aldrig... Sen försvann det väl dock när han va typ 8 år men aldrig igen!En hane som beter sig på det där viset blir av med sina kulor hos mig. Tror inte att en sådan hund mår bra av att vara intakt. Därför tvekar inte jag utan köper vad jag vill ha dvs hane.
Hittat valp ur lämplig kombination än?På grund av tråkiga omständigheter då min hund hastigt gick bort letar jag efter valp 2017. Rasen blir malinois och troligtvis blir det en hane. Letar kullar just nu men det är inte lätt!
Någon annan som vill ha valp nästa år?
Vi ville ha en hane från början (eller ja, min sambo ville bestämt ha en hane) men det blev bara en hane och han skulle ut på foder så det var en tik eller ingen. Ångrar inte vår lilla busfia en sekund! (trots mensfest )
Här är det också hane som gäller, för hela slanten. Slipper löp, skendräktighet, juvertumörer, livmoderinflammationer och en hund som blir koko i skallen dagarna innan, under och efter. Förstår inte hur folk orkar.
Äh, det är "bara" att köpa hundar med knappt märkbara löp av ras där det är väldigt ovanligt med livmoderinflammationerHär är det också hane som gäller, för hela slanten. Slipper löp, skendräktighet, juvertumörer, livmoderinflammationer och en hund som blir koko i skallen dagarna innan, under och efter. Förstår inte hur folk orkar.
Har ev en kul kombo på gång! Tiken ska löpa i januari så vi får se...Hittat valp ur lämplig kombination än?
Äh, det är "bara" att köpa hundar med knappt märkbara löp av ras där det är väldigt ovanligt med livmoderinflammationer