@russinbulle Gör som ag gjorde innan jag flyttade in en säng i hundrummet, 1 trädgårdsstolsdyna eller badenbaden,sen ett gäng vetbeddar och en kudde.
Då gör inte rumpan ont.
Då gör inte rumpan ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du plockat fram galonbyxorna ifall hon vill vara i ditt knä?Det kommer bli en lååång nattPolly är klart mindre "orolig" och klängig än första gången, men vill ändå att matte ska vara med - så med jämna mellanrum kommer hon och hämtar mig så jag ska sitta/ligga bredvid valplådan där hon bäddar lite och sen lägger sig och sover
Kommer få så ont i röven igen....
Men fortsätter det så här så är dom födda inom ett dygn
![]()
Äh, hon stod i mitt knä och födde förra gången men hade rumpan utanförHar du plockat fram galonbyxorna ifall hon vill vara i ditt knä?![]()
Jag har inte så många rum - typ 2 rum och kök@russinbulle Gör som ag gjorde innan jag flyttade in en säng i hundrummet, 1 trädgårdsstolsdyna eller badenbaden,sen ett gäng vetbeddar och en kudde.
Då gör inte rumpan ont.
Lägg dig i biabäddenJag har inte så många rum - typ 2 rum och kökValpbädden står i sovrummet avskilt med täckta galler mot övrigt i rummet. Men spela roll om jag ligger i sängen och hon vill ha mig bredvid sig - det blir till att bädda med täcken på golvet när hon väl bestämmer sig för att vara i bädden på heltid
Men ska lägga flera gamla täcken på golvet framför bädden, så blir det skönare att sitta och ligga där.....för hon kommer säkert föda på dom med
![]()
Hur liten tror du jag är egentligenLägg dig i biabäddenBara att skura med disktrasa och släppa ner dig själv i duschen.
![]()
Tänkte inte på att mina biabäddar är dobermann anpassadeHur liten tror du jag är egentligenJag har små bia-bäddar och själv en stor röv
![]()
Winzi fick helt plötsligt 5-6 krampanfall under ett dygn när hon precis gått fem veckor in i dräktigheten. Troligtvis epilepsi som debuterade nu, då alla prover var normala. Hon ska därför inte gå i avel och de valpar hon bär på nu kommer inte få något liv, hon kastreras i övermorgon och då övergår hon i min ägo (jag är helfodervärd).
Tänkte inte på att mina biabäddar är dobermann anpassade![]()
Har påbörjat sista etappen på väg mot valpen, är så nervös.Jag hoppas verkligen att hon är som jag förväntat mig, åker över 100 mil enkel väg för att hämta henne så det vore extra surt att åka hem utan hund... Håll tummarna för mig!
Till min egen förvåning blir det en till chihuahua.Åh, absolut! Vill du säga ras?
Hur liten tror du jag är egentligenJag har små bia-bäddar och själv en stor röv
![]()
TackGRATTIS!!!!
Supergrattis!Mellan kl ca 7.50-8-50 nu på morgonen så födde Polly 3 killar och 2 töserSnabb som förra gågen när det väl satte fart. Svårt få någon bra bild än, då hon ligger som en kanelbulle runt dom
Lite skillnad på vikter jämfört med @Voff s valpar. Här var det en jämn kull på vikter mellan 165-210 gram
![]()
Ååhh grattis till knattarnaMellan kl ca 7.50-8-50 nu på morgonen så födde Polly 3 killar och 2 töserSnabb som förra gågen när det väl satte fart. Svårt få någon bra bild än, då hon ligger som en kanelbulle runt dom
Lite skillnad på vikter jämfört med @Voff s valpar. Här var det en jämn kull på vikter mellan 165-210 gram
![]()