Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista magbilden - jag lovar :D:p
Dag 60 och magen har börjat sjunka ner. Fortsätter det mycket mer så, hamnar den under knäna ;) Det börjar närma sig :love:

Åh vad avis jag blir!
När jag ser den stora magen här hemma blir jag bara så ledsen :cry:
Det måste vara många eller stora valpar där inne, för Winzi ser redan lika tjock ut som Polly och Winzi har inte ens gått 7 veckor.
Kastreringen på torsdag blir av. Jag vill inte se livmodern med alla valpar i, men jag kommer vilja veta hur många som fanns där inne.
Lycka till nu! :love::love::love:

Åh vad avis jag blir!
När jag ser den stora magen här hemma blir jag bara så ledsen :cry:
Det måste vara många eller stora valpar där inne, för Winzi ser redan lika tjock ut som Polly och Winzi har inte ens gått 7 veckor.
Kastreringen på torsdag blir av. Jag vill inte se livmodern med alla valpar i, men jag kommer vilja veta hur många som fanns där inne.
Lycka till nu! :love::love::love:
Usch det är så oerhört trist och tragiskt för er - tänker på er :heart

Ååh men hallå! Bilder är ett måste!!
Är det pembroke eller cardigan? :)

/Corgi-ägare

En liten cardigan kille :) Hans öron har ännu inte helt bestämt sig om de vill resa sig eller inte, men de är på gång :laugh:
BhtAYYK.jpg

aNCcDrs.jpg

rbdENQ8.jpg

Det är oklart än då kullen inte är "färdig" än i hur många av vad det blir osv och jag måste hälsa på med☺ bara en "teaser" änsålänge, blir det inte nån här så blir det nog ändå nån av samma ras vid ett senare tillfälle.. det är ett par små briarder;)

Åh, vad roligt med en briard här! En favoritras och en av dem vi övervägde innan det blev airedale. Lycka till!

Åh, vad roligt med en briard här! En favoritras och en av dem vi övervägde innan det blev airedale. Lycka till!

Kul och tack :) Nu gick det inte med denna kull som du kanske såg i mitt andra inlägg men, jag har bestämt mig för ras så nångång kommer det nog..

Airedale har jag också övervägt faktiskt! Gillar dem också men fastnade för de håriga rackarna efter första gången jag träffade några IRL ;)

Kul och tack :) Nu gick det inte med denna kull som du kanske såg i mitt andra inlägg men, jag har bestämt mig för ras så nångång kommer det nog..

Airedale har jag också övervägt faktiskt! Gillar dem också men fastnade för de håriga rackarna efter första gången jag träffade några IRL ;)

Där vi bodde förut fanns flera briarder (man ser ju dem typ aldrig annars). Charmiga och trevliga - allihop!

Jo :/ Tre var de, en tik också. Säger lite om ultraljud etc då de trodde mer på ett helt fotbollslag iom det+tikens storlek.
De kan ha varit fler men tiken kan ha absorberat dom.
För oss var det tvärt om. Kliniken sa att det var en liten kull (och såg 4 fosterblåsor) medans alla som såg tiken gissade på många valpar, inklusive tikens uppfödare. Så var det "bara" 4 var av en dog :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 256
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 270
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 668
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 335
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar