Hon är ju till salu och från land där det är lagligt att kup. Och man brukar säga en gång dobbis alltid dobbisGe mig!! (@Wingates min nyfunna dobbisönskan är Ammos fel )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ju till salu och från land där det är lagligt att kup. Och man brukar säga en gång dobbis alltid dobbisGe mig!! (@Wingates min nyfunna dobbisönskan är Ammos fel )
Eh, alltVad är det en dobbis har som inte Malte har
Jag gillar kuperade dobbistikarHon är ju till salu och från land där det är lagligt att kup. Och man brukar säga en gång dobbis alltid dobbis
Eh, allt
Jag gillar kuperade dobbistikar
Eller hur.Hon är ju till salu och från land där det är lagligt att kup. Och man brukar säga en gång dobbis alltid dobbis
Äh, jag gillar långsvansar med öronen är bäst kuperade (jag tycker det är hemskt med kupering egentligen, meeen de är sååå snygga kuperade!)Jag med ,men jag kan nöja mig med att bara svansen är kup när jag hittar rätt hund.
och jag tycker kuperade dobber-öron är gräsligt fula enorma strutarÄh, jag gillar långsvansar med öronen är bäst kuperade (jag tycker det är hemskt med kupering egentligen, meeen de är sååå snygga kuperade!)
Eller alltMassor
Ja, vissa kuperar så himla konstigt så de blir jättehöga o konstigaoch jag tycker kuperade dobber-öron är gräsligt fula enorma strutar
Hur dom kuperas hänger lite på vilket land dom kommer ifrån,i nord europa är/var öronen mycket kortare än tex i USA o som den bruna jag blev erbjuden dom i " ryss länder"Ja, vissa kuperar så himla konstigt så de blir jättehöga o konstiga
Alldeles nyss såg jag en äldre bild av en dobermann - från Holland. (hunden hette Igor Izreel van Diaspora) Den hade små kuperade öron, som garanterat aldrig kan tippa och oj vilken skillnad i hur den såg ut jämfört med "strutarna"Hur dom kuperas hänger lite på vilket land dom kommer ifrån,i nord europa är/var öronen mycket kortare än tex i USA o som den bruna jag blev erbjuden dom i " ryss länder"
Nu blir jag avundsjuk! Jag har inte bestämt mig...har en kusin som har maremmavalpar, en bekant om har bolonkavalpar...en annan kusin har taxvalpar men tack och lov befinner sig dom i USA! ... ...vet att en bekant har schäfervalpar på g...men försöker hålla fokus mot typ Västgötaspets...Nu är det bestämt vilken jag ska ha Bilder kommer om 2 veckor!
Humm....undra vem schäferbekanten kan varaNu blir jag avundsjuk! Jag har inte bestämt mig...har en kusin som har maremmavalpar, en bekant om har bolonkavalpar...en annan kusin har taxvalpar men tack och lov befinner sig dom i USA! ... ...vet att en bekant har schäfervalpar på g...men försöker hålla fokus mot typ Västgötaspets...
Haha....Hjördis!! Det hette flourtanten på min skola