Strukna från listan då de bor lite väl långt bort när det finns många uppfödare närmre, annars definitivt intressanta.
Själv hade jag hon som har Spader Damens kennel som lärare på gymnasiet.
Trevliga hundar och vad jag vet ganska långlivade..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strukna från listan då de bor lite väl långt bort när det finns många uppfödare närmre, annars definitivt intressanta.
Själv hade jag hon som har Spader Damens kennel som lärare på gymnasiet.
Trevliga hundar och vad jag vet ganska långlivade..
Jag ska förhoppningsvis bli med valp i sommar! Har kontakt med några intressanta uppfödare och ska troligen åka och hälsa på en kennel nästa helg.
Men jisses vilken djungel det är det här med kennlar... Alla hundar i mitt liv har vi köpt från samma kennel utan att ens tänka på alternativ, men nu passar det inte tidsmässigt då de inte ska ha valpar förrän i vinter. Har gjort upp listor med plus och minus, kollat i stamtavlor, analyserat rasdata osv så jag håller på att bli tokig Nu har jag iaf lyckats sålla ut bland alla kennlar så jag har några få kvar som känns riktigt intressanta.
Usch det är så nervöst!
Det har jag gjort och fick en del tips!Du kan inte fråga din vanliga uppfödare om råd? Det hade jag gjort.
PMa migJapp!
Har tänk Actualis De har en väldigt intressant kombination
Nej, vad trist!Vilken skit. 3 hanar och 1 tik + en dödfödd hane. Blev ingen valp till mamma då.. Hon hade andra tjing på tik, efter uppfödaren själv.
Näää....tristVilken skit. 3 hanar och 1 tik + en dödfödd hane. Blev ingen valp till mamma då.. Hon hade andra tjing på tik, efter uppfödaren själv.
Du skulle ha en hane va?Det blev 2 hanar och 4 tikar.
Japp!Du skulle ha en hane va?
Nej vad tråkigtVilken skit. 3 hanar och 1 tik + en dödfödd hane. Blev ingen valp till mamma då.. Hon hade andra tjing på tik, efter uppfödaren själv.