Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg inte ens att någon svarat mig härHalloj INHALE
Jag har en eller annan bolonka hemma, sex för att vara noga. Jag råkar också vara sekreterare i rasklubben så vad du än vill veta om rasen, uppfödare eller sådant så hör av dig till mig De här små härliga hårbollarna är verkligen värda att uppmärksamma. Vi är en handfull uppfödare i Sverige, från norr till söder och jag känner de flesta
Det kan man säga... ett helt år av jobb och slit innan man vet hur det ska bli.Tycker att tiden står stilla!
Jag har nedräkning nu men sen börjar ju väntan på att få hämta hem valpen också!Det kan man säga... ett helt år av jobb och slit innan man vet hur det ska bli.
Ingen fara vet du Jag hittade ditt PMSåg inte ens att någon svarat mig här
Har mejlat flera uppfödare men ingen har svarat tillbaka. Jag PM'ar dig så kan vi ta en snackis.
Men gud så tragiskt!!Var planerat ny valp här men tiken vi hade bokat valp efter har avlidit och nu blir det att börja leta igen, får ju lite hjälp nu i alla fall då hon som miste tiken letar ny tik oxå.
Nä som tur var inte, tiken avled under jakt då hon gick genom isenMen gud så tragiskt!!
Avled hon under valpningen?
Men fy så fruktansvärt!!!!Nä som tur var inte, tiken avled under jakt då hon gick genom isen
Flat?Jag ska förhoppningsvis bli med valp i sommar! Har kontakt med några intressanta uppfödare och ska troligen åka och hälsa på en kennel nästa helg.
Men jisses vilken djungel det är det här med kennlar... Alla hundar i mitt liv har vi köpt från samma kennel utan att ens tänka på alternativ, men nu passar det inte tidsmässigt då de inte ska ha valpar förrän i vinter. Har gjort upp listor med plus och minus, kollat i stamtavlor, analyserat rasdata osv så jag håller på att bli tokig Nu har jag iaf lyckats sålla ut bland alla kennlar så jag har några få kvar som känns riktigt intressanta.
Usch det är så nervöst!
Japp!Flat?
Kul! Jag planerar flat till årsskiftet 2016/2017Japp!
Åh vad roligt! Har du bestämt från vilken uppfödare?Kul! Jag planerar flat till årsskiftet 2016/2017
Finns Insperations med på listan?Japp!
Har tänk Actualis De har en väldigt intressant kombinationÅh vad roligt! Har du bestämt från vilken uppfödare?
Strukna från listan då de bor lite väl långt bort när det finns många uppfödare närmre, annars definitivt intressanta.Finns Insperations med på listan?
(Min gamla hovslagares kennel och en vän har ett par riktigt trevliga friska jyckar därifrån )
Spännande!Har tänk Actualis De har en väldigt intressant kombination