Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så spännande att flera ska hämta valp nu Längtar efter bildbomberna!
Förlåt men...Inatt drömde jag om valpis. Eller ja. Jag drömde att uppfödaren kom och hade med sig en gosedjurshund Förklaringen till det var att min valp hade varit lite sjuk och dålig i en vecka, helt förstoppad och allmänt konstig, så de hade inte velat ta med henne, men hon skulle komma några dagar senare och gosedjuret skulle få duga så länge
Förlåt men...
Får hålla tummarna att det inte blir så.
Vi har smått börjat planera för besök hos valpen nu Har typ 50 mil enkel resa så det är inte snabbt gjort precis.
Äh, det är ju ingenting (min valpis är född 100 mil från mig. Pratade precis med bekantingen som åker med uppfödaren hit, nu har de ca 40 mil kvar och vi konstaterade att "åh, då är ni ju snart framme!")
Haha säg det till min man Men vi måste åka, annars får jag väl åka själv då
Det är det där med barnvakt som är jobbigast för att ta med en 3 åring och en 6 månaders på 100 mil på en dag känns inte helt okej.
Ah, det är klart, med barn blir det väl bökigare :/ ni kanske kan ta det som minisemester över en helg och sova på vandrarhem?
Så nu har du en trio i guldfärgade hundar?!Nu är hon hemma! Sötast i hela universum är hon, och så jäkla snygg exteriört att det är galet åt det.
Hon fick koppelrastas lite på vägen hem, då ville hon mest springa efter Aysu som tyckte att hon var läskig. Väl hemma så fick hon ett bad, vilket hon skötte utmärkt. Hon har sedan ätit lite, kissat på uteplatsen och busat runt som en galning. Nu börjar hon förstå att Aysu inte är jättepepp heller, och hon är så lugn och duktig och tydlig i sitt kroppspråk då. Nu sover hon som en stock i hundbädden, hur trött som helst
Grattis, så roligt! Perfekt med en liten uteplats också!Nu är hon hemma! Sötast i hela universum är hon, och så jäkla snygg exteriört att det är galet åt det.
Hon fick koppelrastas lite på vägen hem, då ville hon mest springa efter Aysu som tyckte att hon var läskig. Väl hemma så fick hon ett bad, vilket hon skötte utmärkt. Hon har sedan ätit lite, kissat på uteplatsen och busat runt som en galning. Nu börjar hon förstå att Aysu inte är jättepepp heller, och hon är så lugn och duktig och tydlig i sitt kroppspråk då. Nu sover hon som en stock i hundbädden, hur trött som helst