Det är bra att det är en helg kvar för här är inte valpsäkrat änTisdag!!! Ahhh, vilken evighet till tisdag... en hel lång helg och vardag kvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra att det är en helg kvar för här är inte valpsäkrat änTisdag!!! Ahhh, vilken evighet till tisdag... en hel lång helg och vardag kvar!
Det är bra att det är en helg kvar för här är inte valpsäkrat än
Jag bor ju på en liten gård och här finns massor att göra så nej, hinner inte längta så mycket på det sättet Längtar ju självklart, men har inte tid att tänka på det så mycket Rätt skönt faktisktAh, det är på det viset! Du kommer med andra ord inte ha tid att längta. Vilken tur.
Naaaw stackarn@RostKaptenen Mitt stora problem med färskfoder kommer vara det dåliga samvetet över att Zvante bara får äta sitt tråkiga torrfoder
Tack för ditt svar En ger alltså vuxenvarianten direkt?
Super! TackJag ger vuxenvarianten men kompletterar med en halv dagsgiva av Standardt start mix som är ett tillskott för växande hundar (har för mig att det är start mix, ska dubbelkolla!)
En halv giva eftersom fodret redan är vitaminiserat.
Jag var inte på Mox. Kan det vara ett alternativ?Jag var och hälsade på valparna i tisdags Alla var framåt, orädda och sökte kontakt! Det är inte bestämt vilken som blir min än men det känns verkligen toppen vilken hane det än blir! Det är lite blandat vad valpköparna ska göra med de små underverken så uppfödaren vill kolla lite mer hur de utvecklas innan hon bestämmer vilken valp som ska till vilket hem Alla ska valla men jag t.ex. vill ju även tävla i lydnad/bruks och vill gärna ha mycket föremålsintresse. De har förutom leksaker och sånt både träapporter och metallapporter i valplådan, det ska börjas i tid
Jag tog en del kort men dom ligger kvar i kameran så det får vänta lite
Namn ja, det lutar åt Jack. Vad tycker ni om det? Tar jättegärna mot namnförslag (förutom Jim, det heter typ alla bc-hanar haha!). Det ska vara relativt kort och får gärna innehålla x eller z, vilket ju inte Jack gör men jag har fastnat lite för det i alla fall
precis så som jag gör - Standardt Start Mix eller Standart ImmunJag ger vuxenvarianten men kompletterar med en halv dagsgiva av Standardt start mix som är ett tillskott för växande hundar (har för mig att det är start mix, ska dubbelkolla!)
En halv giva eftersom fodret redan är vitaminiserat.
Namn ja, det lutar åt Jack. Vad tycker ni om det? Tar jättegärna mot namnförslag (förutom Jim, det heter typ alla bc-hanar haha!). Det ska vara relativt kort och får gärna innehålla x eller z, vilket ju inte Jack gör men jag har fastnat lite för det i alla fall