NejValpar är ju jättemysiga! Han är från Cani lee. Ny uppfödare men som lär av en äldre erfaren uppfödare.
Aha! Inte hört talas om. Spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejValpar är ju jättemysiga! Han är från Cani lee. Ny uppfödare men som lär av en äldre erfaren uppfödare.
@Nirvana fy så tråkigt vad skulle en sådan diagnos innebära?
Ibland går det att operera men det vanligaste verkar vara att hunden får somna in.
Just nu hoppas jag bara att jag får tid snabbt på blå stjärnan och att det visar sig att min veterinär hade fel...
Otis är fortfarande tydligt halt, men det blir långsamt bättre. Han börjar lessna på att jag klämmer, känner, palperar och drar i hans ben, men annars reagerar han inte någonstans. Han är fortfarande väldigt stel efter en hel natts sömn, men det blir bättre när han rört sig lite.
Avvaktar nog ytterligare någon dag och ser om det fortsätter att bli bättre innan jag ringer veterinären.
För mig låter det som att ett samtal till fysioterapeut vore lämpligt, kanske mer lämpligt än samtal till veterinär. Har han skadat muskler så blir de ju inte bra "av sig självt" utan behöver hjälp så att han inte får problem i framtiden.
Men söte!! Och nästan lika stor som Zvante redanIgår hämtade vi hem Tage Mötet med Zvante, vår andra hund, gick jättebra - väldigt odramatiskt. Tage somnade vid 23 och sov som en stock till 05.30. Då gick min sambo ut med honom och sen somnade han snabbt om. Klockan 08 ringde sambons väckarklocka och då fick vi väcka Tage haha. Han kommer duktigt när vi ropar och inga olyckor inne än så länge. Så ja, hittills har allting gått löjligt bra!
Film på första mötet mellan Zvante och Tage:
Ja han är redan lika hög som ZvanteMen söte!! Och nästan lika stor som Zvante redan
Såå härligt att få hem en valp, kan nästan tänka mig en till nu, trots morgonens kräkbravader