Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har Milou fått busa med två av sina syskon på morgonen då vi inte bor speciellt långt ifrån varandra. Var riktigt roligt att se dem tillsammans och busa, även fast Milou inte var lika snabb haha! Söta är dom iaf, bilderna blev dock värdelösa men slänger in ett par ändå
Nyfiken - fick alla valparna väldigt mycket vitt ? är väl inte så vanligt
Igår var sista tillfället på valpkursen och Milou skötte sig väl helt okej, lite mer störning igår vilket gjorde honom lite ofokuserad, men över det hela har han skött kursen kanon. Dessutom ska vi nu vara anmälda till en vardagslydnad som börjar om 2 veckor, ska bli så roligt!
Milou och hans lite större kompis från valpkursen, en Saluki hane
Vad för saluki? Från Dahaqin?
Så mysigt! Vi ska på syskonträff i mars.Idag har Milou fått busa med två av sina syskon på morgonen då vi inte bor speciellt långt ifrån varandra. Var riktigt roligt att se dem tillsammans och busa, även fast Milou inte var lika snabb haha! Söta är dom iaf, bilderna blev dock värdelösa men slänger in ett par ändå
Då stämmer det Den kullen är 6 månader om någon vecka och uppfödaren finns i Göteborgstrakten.Jag tror de va den kenneln! Kort minne! Iaf lika gammal som min ungefär, så ca 6 månader! Jättetrevlig vovve
Då stämmer det Den kullen är 6 månader om någon vecka och uppfödaren finns i Göteborgstrakten.
Då stämmer det Den kullen är 6 månader om någon vecka och uppfödaren finns i Göteborgstrakten.
Haha det har inte fötts såå många kullar i år och just den kenneln har tagit sitt kennelnamn från en av hundarna som kommer från "min" kennel. Den kullen som föddes nu senast har dessutom en gemensam släkting med Ebrah inte allt för avlägset. Deras farfar är Ebrahs farfars far (men det var jag tvungen att extrachecka för att inte skriva fel ). Hon som har kenneln är dessutom lure coursing-domare och ställer ut en del, så ja, hon syns lätt men har inte fött upp allt för många kullar.Gud, jag älskar din nördighet när det gäller salukis
Jag har ju absolut inte något liknande när det gäller arabhästar nej, nej, nej.
Haha det har inte fötts såå många kullar i år och just den kenneln har tagit sitt kennelnamn från en av hundarna som kommer från "min" kennel. Den kullen som föddes nu senast har dessutom en gemensam släkting med Ebrah inte allt för avlägset. Deras farfar är Ebrahs farfars far (men det var jag tvungen att extrachecka för att inte skriva fel ). Hon som har kenneln är dessutom lure coursing-domare och ställer ut en del, så ja, hon syns lätt men har inte fött upp allt för många kullar.
Det är åtminstone två kennlar i Sverige som har nya kullar varje år, ibland flera kullar. Deras hundar är jag inte heller intresserade av, så när det är hundar från dem så vet jag det enbart för att jag känner igen typen. Jag hade inte klarat av att se det på en bild som den nordingran la upp annars brukar jag kunna ha koll.
Han var gratis igår på träningen. Kan höra av mig nästa gång och ge koordinationerna till det träd jag band honom vid.
Och fina små valpar! Lasse-kompisar! Klart Lasse ska ha ett syskon:live:
Jag säger som @Hyacinth - klart Lasse ska ha ett syskon
Så härligt det ser ut!Så himla skön morgonpromenad! Var ute i ca 1 timme och kom väl drygt 4 km. Milou kunde springa lös nästan hela tiden trots att vi var inne i centrala delarna. Nu är det såna vägar på bilden och inte bilvägar såklart Han skötte sig bra, även om öronen glömdes bort ibland. Önskar alla mornar såg ut såhär, underbart! Nu har vi alla ätit frukost, Milou har somnat i sin säng och jag ska dra mig till gymmet! Härlig lördag
Den där valpen är ju bara helt underbar! Om du nån gång skulle tröttna på henne, så får hon hemskt gärna flytta hem till Disa och migNu har jag äntligen lyckats få några bilder på valpen, som visar hennes vanliga uttryck Hon har det mest talande ansikte jag haft som en hund
Hon lär aldrig blir en "dock-söt" tik. Det är hon alldeles för stor och rejäl för, men hon är galet karikatyr-söt med sitt lite stora huvud, enorma öron och megatassar
Vanlig nyfiken-look
IMG_4266 by heffalklumpens, on Flickr
Busig look med indragna läppar á la tandlös
IMG_4265 by heffalklumpens, on Flickr
Och så när hon koncentrerar sig - då åker alltid tungan ut
IMG_4264 by heffalklumpens, on Flickr