Välja mma eller mmx?

fryckan

Trådstartare
Jag ska flyga Luleå- Malmö och sen vidare till Helsingborg men när jag ska välja flyg kan man välja antingen Malmö (mma) eller Malmö (mmx). Vad är skillnaden och vilken ska jag välja? :confused:

Jag ska flyga Luleå- Malmö och sen vidare till Helsingborg men när jag ska välja flyg kan man välja antingen Malmö (mma) eller Malmö (mmx). Vad är skillnaden och vilken ska jag välja? :confused:

Jag tror skillnaden är att MMX är flygplatsen och MMA är Malmö (Malmö metropolitan area?) dvs alla flygplatser i Malmöområdet. Välj vilken du vill, det gör ingen skillnad.

Jämför STO = stockholm, dvs ARN (arlanda) och BMA (bromma)

Liknande trådar

Fritid På lördag flyger jag till Malmö och landar 14:20. Flygbussen går 14:40 och nästa går inte förrän drygt tre timmar senare. Jag räknar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 274
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 644
Senast: Sel
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
767
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar