Nej den är inte så liten, Sverige nr 3Därför att det är en pytteliten flygplats. De har (i alla fall tidigare, har inte åkt flygbuss på 3 år) haft marginaler att vänta. Och jo har du checkat in bagaget kommer planet att vänta på dig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej den är inte så liten, Sverige nr 3Därför att det är en pytteliten flygplats. De har (i alla fall tidigare, har inte åkt flygbuss på 3 år) haft marginaler att vänta. Och jo har du checkat in bagaget kommer planet att vänta på dig...
Har du varit där?Nej den är inte så liten, Sverige nr 3
Många ggr. Brukar skita ner miljön gn att flyga till ArlandaHar du varit där?
Visst är de så duktiga. Framförallt är norska bäst på allt...Känns alltid lika härligt när två gubbar i övre medelåldern ska tala om för en kvinna hur hon ska gå tillväga.
@Pegasus63 @Smoothi
Gulligt av dig . Då vet du också hur få minuter det tar att gå igenom hela flygplatsen (typ 10)...Många ggr. Brukar skita ner miljön gn att flyga till Arlanda
10 min då får man vara både halt o lyttGulligt av dig . Då vet du också hur få minuter det tar att gå igenom hela flygplatsen (typ 10)...
Har aldrig fattad varför några måste ha med sig kläder för 3 veckor när de ska vara borta endast 1-3dagar (TS har ju inte skrivit hur många dagar hen skal tillbringa i Malmö, men jag har svårt att se att om ett möte skulle eventyras av första missade buss efter landning skulle medföra mer än en dags vistelse, därför räcker en 5 kg handbagage mer än väl, då väska med laptop ,padda och telefon inte räknas in i vikten...).Det är nog bäst att du hjälper @Görel att packa väskan också.
Men lägg ned. Bara lägg ned.Har aldrig fattad varför några måste ha med sig kläder för 3 veckor när de ska vara borta endast 1-3dagar (TS har ju inte skrivit hur många dagar hen skal tillbringa i Malmö, men jag har svårt att se att om ett möte skulle eventyras av första missade buss efter landning skulle medföra mer än en dags vistelse, därför räcker en 5 kg handbagage mer än väl, då väska med laptop ,padda och telefon inte räknas in i vikten...).
Det säger ju ingenting i och för sig.Nej den är inte så liten, Sverige nr 3
Sturup är litet och med korta avstånd. Malmös huvudflygplats för utrikes heter Kastrup, jag gissar att det beror på det. Det tar kortare tid och är bättre förbindelser att ta sig kollektivt till Kastrup. Har du varit på Sturup?Nej den är inte så liten, Sverige nr 3
Rest med småbarn10 min då får man vara både halt o lytt
Ser man ju även på helg kryssningarna från Sverige till Finland och Estland. Vilka kommer med 3 stora resväskor med kläder för en kryssning som startar fredag eftermiddag och är tillbaka i Sverige på lördag kväll....Men lägg ned. Bara lägg ned.
Jaha? Spelar det någon roll för dig?Ser man ju även på helg kryssningarna från Sverige till Finland och Estland. Ven kommer med 3 stora resväskor med kläder för en kryssning som startar fredag eftermiddag och är tillbaka i Sverige på lördag kväll....
Alltså du är för rolig. Du tycks veta en massa om @Görel och hennes resplaner, mer än hon själv vet skulle jag tro.Har aldrig fattad varför några måste ha med sig kläder för 3 veckor när de ska vara borta endast 1-3dagar (TS har ju inte skrivit hur många dagar hen skal tillbringa i Malmö, men jag har svårt att se att om ett möte skulle eventyras av första missade buss efter landning skulle medföra mer än en dags vistelse, därför räcker en 5 kg handbagage mer än väl, då väska med laptop ,padda och telefon inte räknas in i vikten...).
Du vet inte vad TS ska hitta på eller vilken utrustning som krävs, eller om TS ska transportera sådant som inte får tas som handbagage. För du har väl koll på att det är ganska begränsat vad du får ta med dig in i kabinen? Och sen var det också den lilla detaljen att du har noll och intet med det att göra . Förutsättningarna är incheckat bagage. Punkt.Har aldrig fattad varför några måste ha med sig kläder för 3 veckor när de ska vara borta endast 1-3dagar (TS har ju inte skrivit hur många dagar hen skal tillbringa i Malmö, men jag har svårt att se att om ett möte skulle eventyras av första missade buss efter landning skulle medföra mer än en dags vistelse, därför räcker en 5 kg handbagage mer än väl, då väska med laptop ,padda och telefon inte räknas in i vikten...).
Den som ska hoppa av och stanna en månad i Finland exempelvis.Ser man ju även på helg kryssningarna från Sverige till Finland och Estland. Vilka kommer med 3 stora resväskor med kläder för en kryssning som startar fredag eftermiddag och är tillbaka i Sverige på lördag kväll....
Mycket plats för taxfree kanske. Bekymra dig inte om vad andra har med sig. Sist jag åkte på kryssning var jag tacksam att jag hade ett extra ombyte tack vare en passagerare tappade brickan i mitt knä typ.Ser man ju även på helg kryssningarna från Sverige till Finland och Estland. Vilka kommer med 3 stora resväskor med kläder för en kryssning som startar fredag eftermiddag och är tillbaka i Sverige på lördag kväll....