Antar fortfarande att Shapiro är den mest troliga som VP-kandidat. Hans nackdel är dock att han är lite väl pro-Israel och har liknat studenter som protesterat mot kriget med KKK... vilket väl förvisso skulle kunna fungera utjämnande om Harris tänker ändra förhållningsätt lite (Biden var ju rätt extrem, faktiskt.).
Tycker hur som helst att det är lustigt att se potentiella kandidater tuppa sig i amerikanska medier. Jag har uppenbarligen blivit väldigt förtjust i Andy Beshear och ser mer och mer fördelar. Samma med JB Pritzker, och jag känner "big boy"-energin
https://www.jezebel.com/pritzker-harris-memes-tk
Någon som jag gillat i flera år är Minnesotas guvernör Tim Walz, vem gillar inte hans progressiva policys liksom? Inte hört honom vara bland toppnamnen, men han verkar ändå vilja visa upp sig lite extra.
Sedan vet jag ju att Harris byggt upp en relation med Roy Cooper sedan ett tag, men jag vet inte riktigt hur populär han är utöver det. Men han ser så himla snäll ut??? Även om jag hoppas på Beshear så blir jag lite ledsen inombords när jag föreställer mig Cooper bli besviken om han inte får erbjudandet.