Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är jag lite för negativ om jag undrar ifall USA är tillräckligt moget för att hon ska kunna vinna?Kamala Harris! Sedan är jag lite fram och tillbaka gällande vem som borde bli VP, men smartast vore nog Josh Shapiro.
Jag undrar samma sak faktisktÄr jag lite för negativ om jag undrar ifall USA är tillräckligt moget för att hon ska kunna vinna?
Nä har för mig att jag läst att hon är rätt impopulär bland folket men minns inte var jag läste det.Är jag lite för negativ om jag undrar ifall USA är tillräckligt moget för att hon ska kunna vinna?
Inte en chans att hon vinner med de vindar som blåser nu. Det måste vara en vit heterosexuell man om det ska finnas den minsta lilla chans. Möjligen att Michelle Obama skulle kunna vinna men hon är ju inte intresserad.Är jag lite för negativ om jag undrar ifall USA är tillräckligt moget för att hon ska kunna vinna?
Hon har mycket annat emot sig också, egentligen. Som hennes åklagarkarriär, Biden-administrationens hantering av Gaza, att hon inte hört till vänsterflanken. Det är många unga demokratiska väljare som är emot det, men många mer moderata ser väl det som förmildrande omständigheter. Sedan kommer republikanerna balla ut och kalla henne för en DEI-kandidat ännu mer än de redan gör.Är jag lite för negativ om jag undrar ifall USA är tillräckligt moget för att hon ska kunna vinna?
Det kom ju en tweet minuter efter, med en fin bild och ett fint meddelande. Jag tycker att det kändes värdigt på alla sätt.Vad tror ni det beror på att Biden inte tog upp att han stöttar Harris som presidentkandidat i sitt första meddelande? Känns ju märkligt att göra ett tillägg med detta innehåll.
Sedan funderar jag på varför Harris inte har gett någon kommentar öht.
Ja, och the congressional black caucus (som varit de som stöttat Biden längst in i allt det här)Harris får stöd från flera viktiga personer, bl a Clintons.
Jag håller nog inte med. Det borde ha stått i det första meddelandet. Men på sikt spelar det kanske ingen roll.Det kom ju en tweet minuter efter, med en fin bild och ett fint meddelande. Jag tycker att det kändes värdigt på alla sätt.
Men det var som sagt minuter mellanJag håller nog inte med. Det borde ha stått i det första meddelandet. Men på sikt spelar det kanske ingen roll.
Kan ju vara anledningen till att Harris inte kommenterat.
Det är också många som inte nämner henne alls. Och som sagt att hon själv inte kommenterar något alls, inte ens Bidens avhopp.Men det var som sagt minuter mellan
Harris har nu även fått stöd av progressiva Elizabeth Warren (som jag gärna sett som VP 2020 ),det lutade redan så efter en intervju igår, men fint att se iaf!
Obama har inte backat henne, tex. Men hon själv har kommenterat!Det är också många som inte nämner henne alls. Och som sagt att hon själv inte kommenterar något alls, inte ens Bidens avhopp.
Men jag hoppas att det inte betyder något utan att hon blir presidentkandidat
Jag såg det nu! Men Nancy P har inte heller uttalat sitt stöd för henne.Obama har inte backat henne, tex. Men hon själv har kommenterat!
Nej, den är mest illavarslande.Jag såg det nu! Men Nancy P har inte heller uttalat sitt stöd för henne.