Shapiro backar Harris som presidentkandidat (det har inte alla stora namn som potentiellt skulle kunna försöka såg på en fuling att kandidera själva, gjort). Skulle kunna tolkas som att han har siktet inställt på VP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du förklara?
Det vore amazing om han ville utnyttja det nu ...
Det är någon som tycker han kan passa på att driva igenom vad som helst nu eftersom har inte tänker gå till omval och det är ett halvår kvar till valet, tolkar jag det som.Kan du förklara?
Jag förstår inte riktigt.
Undersökningar visar väl fortfarande att hon är långt efter så antagligen inte.Är jag lite för negativ om jag undrar ifall USA är tillräckligt moget för att hon ska kunna vinna?
Kan du förklara?
Jag förstår inte riktigt.
Jag tror att den framförallt refererar till Supreme Court's beslut som innebär att USA:s presidenter i princip är helt immuna mot åtal från och med i juli i år (https://edition.cnn.com/2024/07/01/...mmunity-supreme-court-what-matters/index.html) och att han därmed, som Pajaztar säger, kan passa på att göra i princip vad som helst både utom och inom lagens gränser.Det är någon som tycker han kan passa på att driva igenom vad som helst nu eftersom har inte tänker gå till omval och det är ett halvår kvar till valet, tolkar jag det som.
Och det verkar vara det här som fått progressiva att ge henne sitt stöd nu. Man får vara pragmatisk när demokratin är hotad helt enkelt. Sedan har jag noterat att hon fått stöd från några tunga fackföreningar (och innan igår läste jag något om att hon har ett närmare band till många fack än vad Biden har, även om bilden av dem utåt var att Biden var den mest arbetarvänliga).En "gammal" goding med Harris vs Kavanaugh:
Hon är så knivskarp på ett milt sätt, hur nu det är möjligt. Bäva månde Trump.
Undrar om Trump kommer att prata om henne som Kamala (plus nåt nedlåtande före namnet) som han gjorde med Hillary Clinton? Crooked Hillary. Att använda förnamnet är mer personligt och lite respektlöst. Han har ju den lilla ovanan, Donald .. förlåt, jag menar Trump.
Låter ju rätt sympatiskt jämfört med vad som rimligtvis måste bli Angry Donald, känner jag.Han har börjat kalla henne Laughing Kamala och dom har släppt nån video med en massa klipp där hon skrattar.
Är typ ingen som fattar hur det ska vara nåt dåligt dock..
Dummy Donald Duck rimmar bättreLåter ju rätt sympatiskt jämfört med vad som rimligtvis måste bli Angry Donald, känner jag.
Jag hoppas i och för sig att Kamala Harris kallar Trump för Mr Trump och ingenting annat att hon faktiskt inte nedlåter sig till hans nivåDummy Donald Duck rimmar bättre
Haha, ja alltså det är ju samma klipp som fått progressiva att bli taggade på henne senaste veckorna, så känns som att de missar mål lite och snarare ger en plattform åt det som tilltalade många.Han har börjat kalla henne Laughing Kamala och dom har släppt nån video med en massa klipp där hon skrattar.
Är typ ingen som fattar hur det ska vara nåt dåligt dock..
Han har ju så många öknamn redan.Jag hoppas i och för sig att Kamala Harris kallar Trump för Mr Trump och ingenting annat att hon faktiskt inte nedlåter sig till hans nivå