Valet i USA

Såg just detta och kände att jag måste dela med mig av detta! Det bådar kanske lite gott? :nailbiting:
7a9b4a9262641146f7685002c521b291a22e31e4.jpg

Jag menar, de skulle nog inte ställa sig på framfot om de inte kände att de hade stöd i ryggen från röstande republikaner? 🤔
 
Såg just detta och kände att jag måste dela med mig av detta! Det bådar kanske lite gott? :nailbiting:
7a9b4a9262641146f7685002c521b291a22e31e4.jpg

Jag menar, de skulle nog inte ställa sig på framfot om de inte kände att de hade stöd i ryggen från röstande republikaner? 🤔

Arizona har Mark Kelly och det finns inte den Amerikan som inte minns hans fru, Gabby Giffords, skjutning. Kelly ar otroligt popular i Arizona, och han har vunnit over manga republicaner som inte gillar utvecklingen pa det Republikanska partiet. Arizona har varit Republicanskt sedan hur lange som helst. Mark Kelly ar Demokrat men haller sig i centern och manga republikaner foredrar honom framfor Trumpister och republikaner som ar for extreme. Vi behover Kelly som senator och vi behover honom for att halla Arizona blatt och kunna halla landet Demokratiskt.

Demokraterna har i Oregon har en slogan, en skylt som fragar vad folket vill ... Demokrati eller diktatur.
 
Jag tror att han blir perfekt. Han kan uttrycka sig, verkar genuint trevlig och är en bra motvikt mot creepy J.D Vance.
Jag satte mig inte in i alla det pratades om men av de två sista tror jag att det här var det något bättre valet.
 
Weird ✅

Coach joke ✅

Trumps brott ✅

IVF (och att han och hans fru själva använde IVF för deras dotter 'Hope') ✅

Det enda som saknades var CLL
 
Visa bifogad fil 150923

En bild är värd tusen ord. Det här är vad som kan locka vita äldre män till Demokraterna. När Cheney skulle ut och skjuta gick det ju inte lika bra när han lyckades skjuta sin jaktkamrat i ansiktet. Som gjorde att han led men efter det av skott(en).

https://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Cheney_hunting_accident
Förhoppningsvis! Har dock noterat att många republikaner (som är emot Trump) varnar för att republikanska väljare inte är så "lättköpta" däremot så är han ju en välkommen kontrast till en "San Francisco-lib" som Harris.
 
Råkade hamna in på Trumps Facebook sida i dag - jisses vad mörkrädd man blir...! Massor av sinnessjuka lögner om Harris, och folk bara "God bless you" "America needs your leadership" etc.....

🤮
Hans senaste take verkar vara om att det kanske blir så att Biden trots allt blir demokraternas kandidat, pga att han börjat ångra sig? Lite som delförklaring för att han inte vill debattera Harris (och Vance har börjat köra lite samma grej...)
 
Hans senaste take verkar vara om att det kanske blir så att Biden trots allt blir demokraternas kandidat, pga att han börjat ångra sig? Lite som delförklaring för att han inte vill debattera Harris (och Vance har börjat köra lite samma grej...)

Såg det. Alltid roande när Trump och MAGA plötsligt är Bidens största supportrar.

Såg du att Vance nu vill debattera Kamala eftersom hon är vicepresident och det är inte alls klart att hon blir Demokraternas presidentkandidat (enligt Vance). Hon skulle smula sönder honom om hon debatterade honom.
 
Hans senaste take verkar vara om att det kanske blir så att Biden trots allt blir demokraternas kandidat, pga att han börjat ångra sig? Lite som delförklaring för att han inte vill debattera Harris (och Vance har börjat köra lite samma grej...)

Det känns ju som att han säger typ vad som helst för att få uppmärksamhet....

Lite så var det förra valkampen också minns jag, man slog på TV'n varje kväll för att kolla vad för dumheter/chockerande saker Trump hade sagt/skrivit på Twitter senaste dygnet....
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi När jag röstade i EU-valet blev jag ombedd att inte klistra igen kuvertet utan bara vika det. Är det verkligen ett OK förfarande?
2 3
Svar
47
· Visningar
2 079
Senast: tanten
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 437
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
243
Senast: Acto
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
14 852
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp