Vad glad jag blev, antog nog att de flesta tycke att jag var störig.Älskar att läsa dina inlägg i den här tråden, jag lär mig så mycket. Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad glad jag blev, antog nog att de flesta tycke att jag var störig.Älskar att läsa dina inlägg i den här tråden, jag lär mig så mycket. Tack!
Nej! Jag tycker att du är mycket kunnig och läser gärna dina inläggVad glad jag blev, antog nog att de flesta tycke att jag var störig.
Såg just detta och kände att jag måste dela med mig av detta! Det bådar kanske lite gott?
Jag menar, de skulle nog inte ställa sig på framfot om de inte kände att de hade stöd i ryggen från röstande republikaner?
Instämmer.Älskar att läsa dina inlägg i den här tråden, jag lär mig så mycket. Tack!
Kollar på första talet för de båda tillsammans nu. Och han är verkligen perfekt? Älskar honom!
Men har dåligt samvete gentemot Beshear för mitt hjärta ömmar så för honom också
CLL?Weird
Coach joke
Trumps brott
IVF (och att han och hans fru själva använde IVF för deras dotter 'Hope')
Det enda som saknades var CLL
Det där bittra crazy cat lady uttalandet måste ha drivit bort massor av barnfria kvinnor från dem. Det tydliggör deras agenda genom att knyta ihop anti abort, anti IVF, anti preventivmedel med deras anti kvinnoretorik.Crazy Cat Lady (oops! CCL)
https://syvnews.com/opinion/comment...cle_5871bbb8-51ba-55f9-a49f-c9c0ddb9af8a.html
Haha, okej! Var rädd att jag missat något annat lustigt som CLL var en förkortning för, även om jag antog att du nog kanske råkade skriva fel bara, så kände att det var bäst att fråga utifall.Crazy Cat Lady (oops! CCL)
https://syvnews.com/opinion/comment...cle_5871bbb8-51ba-55f9-a49f-c9c0ddb9af8a.html
Förhoppningsvis! Har dock noterat att många republikaner (som är emot Trump) varnar för att republikanska väljare inte är så "lättköpta" däremot så är han ju en välkommen kontrast till en "San Francisco-lib" som Harris.Visa bifogad fil 150923
En bild är värd tusen ord. Det här är vad som kan locka vita äldre män till Demokraterna. När Cheney skulle ut och skjuta gick det ju inte lika bra när han lyckades skjuta sin jaktkamrat i ansiktet. Som gjorde att han led men efter det av skott(en).
https://en.wikipedia.org/wiki/Dick_Cheney_hunting_accident
Hans senaste take verkar vara om att det kanske blir så att Biden trots allt blir demokraternas kandidat, pga att han börjat ångra sig? Lite som delförklaring för att han inte vill debattera Harris (och Vance har börjat köra lite samma grej...)Råkade hamna in på Trumps Facebook sida i dag - jisses vad mörkrädd man blir...! Massor av sinnessjuka lögner om Harris, och folk bara "God bless you" "America needs your leadership" etc.....
Hans senaste take verkar vara om att det kanske blir så att Biden trots allt blir demokraternas kandidat, pga att han börjat ångra sig? Lite som delförklaring för att han inte vill debattera Harris (och Vance har börjat köra lite samma grej...)
Hans senaste take verkar vara om att det kanske blir så att Biden trots allt blir demokraternas kandidat, pga att han börjat ångra sig? Lite som delförklaring för att han inte vill debattera Harris (och Vance har börjat köra lite samma grej...)