Sv: Våldtäkt som straff?
Och? Det är mycket som är sjukt i ALLA religioner men just islam är ju en religion som man idag använder sig av och förklarar missförhållanden.
Jag antar att du med vilja undvikit att se de länkar jag hänvisat till.
Och nej du får läsa om vad jag skrivit och det är inte att jag försvarat den specifika myten (som nu visade sig finnas en del sanning i) utan jag skrev själv till de andra meningarna dvs du har rätt att våldta din fru enl Koranen. Du anser att jag har fel i det trots jag hänvisat till var det står.
Försvara du islam bäst du vill och kalla mig vad du vill och du mår bra av det.
Tja, Rubytoo inledde ju med att skriva "men islam är en sjuk religion" som försvar att det inte spelar så stor roll att den specifika myten inte är sann. Det kallar jag vare sig särskilt nyanserat eller att enbart kritisera islamistiska statsskick.
Och? Det är mycket som är sjukt i ALLA religioner men just islam är ju en religion som man idag använder sig av och förklarar missförhållanden.
Jag antar att du med vilja undvikit att se de länkar jag hänvisat till.
Och nej du får läsa om vad jag skrivit och det är inte att jag försvarat den specifika myten (som nu visade sig finnas en del sanning i) utan jag skrev själv till de andra meningarna dvs du har rätt att våldta din fru enl Koranen. Du anser att jag har fel i det trots jag hänvisat till var det står.
Försvara du islam bäst du vill och kalla mig vad du vill och du mår bra av det.