Ja vad ska en säga? Sex på arbetstid?

Jag läste bara vilken tidning det skrevs i ursprungligen.
Har ingen åsikt om vart något eller någon ligger. Hehe. Jag tyckte det var ett roligt inslag i politiken för en gång skull och inte eländes elände.

Ett praktexempel på när man öppnat munnen innan man tänkt färdigt. Ska man alstra barn förutsätts att det är heterosexuell sex. Ska de som lever i samkönade förhållande inte räknas? Och de som saknar partner, ska det kompenseras på något sätt? Extra ledighet så man får tid att hitta en?
Tid för friskvård får väl alla.
Det är upp till vara och en vad dom vill ägna sig åt.

Tid för friskvård får väl alla.
Det är upp till vara och en vad dom vill ägna sig åt.

Nä, inte alla. Vi får tex ett friskvårdsbidrag (som endast kan användas på vissa gym) men ingen arbetstid avsatt för friskvård, utan det får vi sköta på fritiden.

Nä, inte alla. Vi får tex ett friskvårdsbidrag (som endast kan användas på vissa gym) men ingen arbetstid avsatt för friskvård, utan det får vi sköta på fritiden.
Förslaget om tid till friskvård skulle gälla även sex.
Dom som inte vill ha sex, kan säkert spela tex pingis, eller gå en promenad istället.

Friskvårdstimme erbjuds redan hos arbetsgivaren, den är också möjlig att bytas ut mot friskvårdsbidrag enligt önskemål från arbetstagaren.

Förslaget om tid till friskvård skulle gälla även sex.
Dom som inte vill ha sex, kan säkert spela tex pingis, eller gå en promenad istället.

Fast jag svarade rent generellt, att alla arbetsplatser inte erbjuder friskvårdstid på arbetstid. Att de gör det i artikeln framgår ju.

Undrar om han tänkte att man skulle ha sex med sina arbetskamrater, eller.....:angel:.
Kan ju bli svårt att hinna fram, ha sex och åka tillbaka på en timme annars. :up: ;)
Frågan är om de vill ha oönskade/oplanerade barn i kommunen?
Planerade barn borde det finnas tid till att gör på kvällarna. Finns inte tiden kanske det är bättre att vänta med att skaffa barnen. :idea:

Speciellt med avstånden i Norrland :D Det skulle förmodligen bli känt som en "Norrlands-snabbis" :rofl:
Ja, jag tänkte faktiskt på avstånden i Norrland. ;) Vad jag har förstått är det inte ovanligt att folk har 10 mil till jobbet.
Man får vara jäkligt snabb då. :rofl: Han kanske inte tänkte på logistikproblemet när han kläckte sin sexiga ide'. :meh: :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Fibusen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 373
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 733
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar