Ja vad ska en säga? Sex på arbetstid?

Friskvårdstimme erbjuds redan hos arbetsgivaren, den är också möjlig att bytas ut mot friskvårdsbidrag enligt önskemål från arbetstagaren.
Ja tänk om det vore så :p jag är mest glad om jag får en lunchrast och inte "ät och bajsa när du hinner". Gym har vi på huvudkontoret. 1.5 h från mig och alltifrån några minuter till ett par timmar från våra olika arbetsplatser. Vissa kunder har varit så snälla att de lånat ut sina egna gym som en slags förmån dock så man kan träna på en eventuell lunchrast (och ät på arbetstid om tillfälle ges) eller före/efter arbetstid :up:

Fanns det inte nått liknande i Japan? De fick gå hem en timme tidigare från jobbet för att ha sex. För att man såg att de valde bort att skaffa familj för att de jobbar så mycket...

Fanns det inte nått liknande i Japan? De fick gå hem en timme tidigare från jobbet för att ha sex. För att man såg att de valde bort att skaffa familj för att de jobbar så mycket...

Fick de en timme extra ledigt varje dag för att ta hand om barnet sedan också?

Själva alstrandet är inte det stora problemet i min erfarenhet. Föräldraskap däremot... :nailbiting::cautious:

Kanske inte, men man tror väl inte att allt som står i Aftonblaskan handlar om Stockholm? Eller att Västerbotten ligger i Stockholm bara för att det skrivs i AB?

Det har helt klart gått utför med skolan de senaste 40 åren om man inte känner till att Torneå, Tornedalen och Torneälv gränsar till Finland.

Om jag listar 10 orter/kommuner med ca 4500 invånare. Kommer du då kunna säga ifall de ligger i Östergötland eller Västergötland?

Torneå ligger för övrigt mig veterligen i Finland. Men jag har ju iofs gått i skola i "Stockholm" så jag kan ju ha fel ;)

Fast jag håller med honom på många sätt. Sex är bra och gör människor glada. Kärlek och närhet är positivt. Jag är noga med att säga att man ska använda sin friskvårdstimme till något en blir glad av. Om det sen är körsång eller träning eller att fika med en vän hoppas jag de anställda känner av själva.
Jag ser inget fel i att ha sex på jobbet heller om det inte är negativt för andra. Får väl skötas som en sköter toabesök tänker jag som haft det av och till i yrkeslivet.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 627
Senast: Fibusen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 373
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 184
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 733
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar