Väldigt mammig

Sv: Väldigt mammig

För en månad sen eller så hände något som aldrig hänt förut. Han var ledsen för att han råkat kissa på sig i sömnen. Jag hörde honom och sambon på toa och funderade varför han grinade; om han kanske blött näsblod igen (ett problem vi haft) och kom upp för att se om sambon behövde hjälp att stoppa blodet.
Ja, kanske vi mammor binder ris åt vår egna rygg när vi hela tiden ska vara med och kolla så pappan gör rätt:)
Skämt, men jag tror det kan vara så ibland. Mammorna håller omedvetet på och gör sig oumbärlig.
gulan

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 512
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 241
Senast: Amk
·
Övr. Barn Förhållandet med barnets pappa är så gott som över. Han är inte en lätt man att leva med och jag är så arg på mig själv som skaffade...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
28 514
Senast: Keb71
·
Övr. Barn 29 minuter sedan hej! nu vet jag ju inte om detta har något med denna sajt och göra, men nu är det ju så i mitt hästintresse att detta...
2
Svar
24
· Visningar
3 639
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar