Vad vill jag egentligen ?

daymint

Trådstartare
Ja vad vill jag egentligen ? Vet inte vad jag vill med denna tråden egentligen , men känner mig som ett vrak just nu :cry::cry:. Är gift sedan 10 år, har två barn, hus! Har alltid älskat min man och trivts bra ihop trots att vi är väldigt olika . Nu har jag tvivel vad gäller det mesta, älskar jag honom? Ja det kommer jag alla fall alltid göra som bästa vän, men kärlek? Vet ej, vill jag bo kvar i vårat hus. Undrar om jag fått ngn 40-års kris?! Fick kontakt med en man på WF och vi har chattat en hel del, vi fortsatte chatta på kik, tyckte han var väldigt intressant men förstår ju att han inte är seriös men det får mig att fundera hur jag verkligen vill leva . Är ledsen och har en orolig känsla i maggropen ! Var så dum bröt kontakten en gång med mannen jag chattade med för jag blev bara ledsen . Råkade i ett ej genomtänkt ögonblick ta upp den igen och ja jäklar vad jag tycker att han är snygg och charmig men vet ju att jag bara sårar mig själv och min man . Förlåt för mitt svammel men måste bara få skriva av mig

@daymint: Det som upplevs som lite förbjudet har en tendens att vara attraktivt... och det är väl inte så konstigt att sakna krydda när man varit ihop så länge.

Du får ju fundera på vad du vill helt enkelt. Är du i grund och botten ändå nöjd med ditt förhållande och vill stanna skulle jag rekommendera att använda flörten för att få fart på förhållandet igen.

Hur du sårar din man begriper jag inte.

Edit: Kan tillägga att både jag och min karl är vad jag kallar flörtkulor :D slutar han flörta kommer jag att bli riktigt orolig för honom.

Nej jag vet det är så otroligt dumt :cry:. Ska inte chatta mer alla fall, nu är skadan redan skedd men det ska inte upprepas , får lov att ta ett beslut

Nej jag vet det är så otroligt dumt :cry:. Ska inte chatta mer alla fall, nu är skadan redan skedd men det ska inte upprepas , får lov att ta ett beslut

Men vilken skada då? Du flörtade med någon annan än din man, det är inte världens (eller förhållandets) ände. Om det fick dig att leva upp så är det väl bara att ta med den energin till ditt befintliga förhållande. Eller som sagt fundera på om du verkligen vill stanna.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 144
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 614
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 560
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 620
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Remisser 1177