Nillizan
Trådstartare
OBS! Seriös tråd. Har sedan barnsben haft en förmåga att se vad som kommer att ske, drömmer mycket sanndrömmar, magkänslan har stämt. Har gått emot den vid flera tillfällen och det visade sig vara ett stort misstag. När jag pratar med en del så vet jag vad som kommer sägas. Vilket skrämmer mig. Sen jag fick barn har jag även märkt att jag känner av energier (vad flummig jag känner mig nu då, skäms lite för den här delen för jag tvivlar lite på detta, men blir gång på gång påmind.) Här hemma har det spökat rejält, jag har sett, hört och känt saker. Och jag blir tokig och nu när sonen ser samma person och också upplever saker då börjar jag undra. Det går i vågor, har varit lugnt ett tag när jag mådde skit (trodde jag var utbränd, men hade en infektion i kroppen). Och nu mår jag bra igen och det är lugnt på arbetet, så börjar det igen. Drömmer om människor som dör och gör det i verkligheten. och senast igår natt hände det något märkligt, Dottern skrek och när jag lutar mig över henne känner jag en hand på min högra skuldra och trodde det var sambon som smög med in för att kolla, men ingen var i rummet mer än jag och dottern. Sedan senare på natten så tar något mig på foten vid min sängkant. Jag hör även steg i hallen, tänder då lampan men ingen är där. Vad sjutton vill de?? Jag vet inte hur jag ska hantera detta. Är rädd för att bli stämplad som en märklig och konstig människa.