Vad vet ni om Insterburg e.Hohenstein?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare poff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 046

poff

Trådstartare
Som överskriften säger, så undrar jag vad ni vet om trakhener-hingsten Insterburg? Jag vet att han varit framgångrik i sporten hittills, men jag hittar inga avkommor och jag hittar inget om mödernet (eller hittar jag ngt så står det på tyska).

Sv: Vad vet ni om Insterburg e.Hohenstein?

Det finns en del info på spermaimportörens hemsida, men man får väl inte skriva länk. Så sök på Stjärnbro Gård!

Om du googlar på den tyska hingststationen Kretschmer hittar du info om Insterburg och om mödernelinjen.
Hoppas du kan lite tyska bara.Det finns också lite bilder på föl efter honom.

Tack, men jag har hittat den sidan också. Problemet är att jag inte kan tyska. Jag blir nog tvungen att tvinga min man att översätta det åt mig.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 671
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 040
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 283
Senast: JennyLz
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 007

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka