Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?
Det är intressant det där, man känner sig finare och utstrålar den känslan. Jag tror att du har rätt i det! Jag tror det är så jag känner eller hur jag ska skriva. Jag kände. När jag var smal tyckte jag om att klä mig på ett sätt som framhävda mina höfter tex fast på ett diskret vis, jag kände mig fin i ett par byxor som satt bra på mig och visade lite former. Jag är inte mjukisbyxortypen så att säga. Likadant med ett sött litet nattlinne jag hade, som gick nedanför rumpan bara och som mannen tyckte var oerhört sexigt, för min del var det fint för det bars upp fint. Är det lite så du menar?
Den första bilden, såg inte fel ut. Andra bilden är inte min stil alls! Tredje är fina, hade funkat för mig! Fjärde, hm är det en typ..skjorta? Jag gillar den! Fast jag hade knäppt en knapp till
Sista är INGET för mig, inte ens under dödshot hade tagit på mig det!
En man med en luvtröja av något slag. Det tycker jag är sexigt, jag kan inte hjälpa det, jag fattar inte varför. Folk brukar tycka att män i olika kalsonger är sexigt och så kommer jag här och ska vara onormal och gillar luvtröjor liksom!
Det är nåt med nacken där.
Huh, den sidan av mig har jag inte sett på måååånga år nu, jag var väl typ 20 år! Inte visste jag att den var kvar nånstans!
Och så inser jag att jag är föga sexig iklädd i min pyjamas, som är för stor, som är rosa byxor med ordet sleepy head i mängder på och tröjan är grå med konturerna av en kanin i vitt mitt på och har lite fransig runt hals och armar med samma tyg som på byxorna...