Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Ja, ser man ut som Venus från Willendorfs aningen smalare syster så är allt sådant bara skrattretande...

Fastare hull är det absolut enda jag saknar från ungdomsåren

Gillar sexiga underkläder, men det är absolut inget måste, till vardags ska det först och främst vara bekvämt.

Använde stereotypt sexiga underkläder på jobbet förut när jag var strippa så jag hade en bra ursäkt att "investera" i sånt. :D Till en början hade jag korsettliknande saker, men allteftersom blev det så att jag föredrog bekvämare, enklare, mjukare, designer typ: http://www.annsummers.com/p/marydoll-red/18bdnoas1070044

Känner mig sällan/aldrig utklädd eller fånig i sexiga underkläder. Men det förutsätter ju förstås att jag inte tycker plagget är fånigt i sig, på galgen.

Jag är alldeles för mycket hippie för att det skulle funka på mig som person. Jag är precis som Migo inte heller särskilt intresserad av att se "porrig" ut. Provade string en period i tonåren men insåg att man måste ha läderhud mellan skinkorna för att inte få skav. Och jo jag provade de där sorterna som inte skulle kännas alls… Så det var början och slutet på det experimentet. För mig handlar sexighet ganska lite om vad ögonen ser, och betydligt mer om hur personen är eller hur han känns att ta på.

Gode gud, jag skulle se ut som en hårt snörd stek i en dylik.
Allt skulle bubbla ut, vilken syn :rofl:

Det är precis så det skulle se ut på med!
Jag får ont i magen varje gång jag ser det där (vilket är oftare än jag vill erkänna då jag har en förkärlek till nätshopping :o)

Vet inte exakt vad du menar med sexiga nu..
Men jag har gärna spets osv, dvs fina underkläder. Sålänge de sitter bekvämt så har jag hellre vackert än några slitna bomullstrosor..

Stay ups har jag inga för tillfället men det är mest för att jag föredrar nylonstrumpbyxor med hög och tajt midja. Det är stabilt och skönt :p

Korsett skulle jag gärna ha någon men har hittills inte hittat någon i rimlig prisklass som passar mig.

*kl*

Jag erkänner väl att det är rätt hett att se killen/mannen i snygga underkläder med som visar lite konturer eller något :sneaky:. Visst underkläder ska av, men som Ramona var inne på, förspelet börjar ju långt innan underkläderna droppas ;)

*kl*

Det här med mannens underkläder, min man har alltid snygga kallingar, han är själv noga så det blir liksom så! ;):love:

Vita med perfekt passform från Gant, så galet fräscht! :d Eller en annan sort från Polo Ralph Lauren där själva plagget är i en färg och loggan i en annan, toksnyggt! :d
Ramar in både paketet och rumpan perfekt! :o:o:d
Tror att det är vanliga, eller ja, dom sitter ju tight och går ner lite på låret, boxer, heter det så? :D

Men en fråga då, ni andra som tycker att det är hett när era män har snygga undisar, har dom fula ibland då? :p

Trunk:
221529121999-2XLr_2.jpg

Boxer kan vara allt från:
22501huge.jpg
till
2-pack-bjrn-borg-boxershorts-boxer-underklder-kalsonger-s.jpg
tydligen.

Men en fråga då, ni andra som tycker att det är hett när era män har snygga undisar, har dom fula ibland då? :p

Jag har då aldrig träffat någon man, kvinna, tjej eller kille som inte har mer eller mindre fula underkläder.
Alla har väl nå gamla lite dassiga underkläder i lådan?

Så jo visst har min sambo fillingar som ser lite trötta ut även om jag försöker se till att rensa ur dem allt eftersom.

Å i mina ögon är fillingar som börjar tappa färgen fult.

Nej han har faktiskt inga dassiga eller urtvättade, han slänger dom innan det stadiet! :) Samma som mig, har kanske 3 par som har tappat resåren lite men som är så underbart sköna första dagen under mens när inget får sitta åt :o:p men annars så, nej, inga noppror eller liknande här inte! :)

Dem börjar ju bli dassiga efter 1 tvätt, kör han alltså engångsfillingar?

Låter hemskt dyrt...

Vad köper han då?

Min sambo har bara "märkes" fillingar som gant, bb, tiger osv och det syns ju redan efter 1 tvätt att de är något urblekta..

Mest Gant & RL men inget urblekt hos oss inte, han har ett par mörkblå som jag avgudar :love: och dom måste vi ha tvättat i alla fall 5-6 ggr nu! :) Ser nya ut! :)

Åhh, haha, är det bara jag som tycker att män i vita kallingar ser ut som att de har blöja på sig?! :o Jag bryr mig i övrigt inte så jättemycket om vad han har på sig (även om det såklart finns sånt jag tycker är mer eller mindre attraktivt) men just vita kalsonger, oavsett typ, är så avtändande att jag skulle nästintill dö om en kille drog av sig brallorna och stod framför mig i ett par sådana... :p

Så jo visst har min sambo fillingar som ser lite trötta ut även om jag försöker se till att rensa ur dem allt eftersom.
Wow, jag skulle aldrig ta på mig att gå igenom sambos kallingar och rensa ur :crazy: Han skulle dessutom bli galen på mig om jag gjorde det, precis som jag skulle bli det på honom om han gjorde så mot mig. Snacka om att vara hans morsa liksom, lagom avtändande.

Om jag har hand om tvätten och hittar något som inte känns som tillräckligt piggt att lägga in i garderoben, slänger jag det. Oavsett om det är hans, mitt eller hundarnas. Inte tusan orkar jag gå igenom garderoberna, men om det hamnar i tvätten när jag tar den, så rensar jag.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
343
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10