Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?
Att de är jävligt osexiga. I min värld hör de till attiraljer som ligger helt i linje med övrig objektifiering av kvinnor, och det är verkligen så osexigt det kan bli.
Tråden är nästan 2 år, det är en reklamspammare som grävt upp den igen ...Jag är helt enig. Enda gången jag har haft stringtrosor är för att jag har haft på mig en tunn kjol. Men sen kom jag på att jag faktiskt skiter i om man ser en troskant den gången om året som jag har kjol på mig. Har provat ett par varianter och det känns alltid som om det är något som skaver mellan skinkorna. Inte alls skönt! Mjukt, brett och bekvämt eller naken är det som gäller här.
Hoppla! Rapporterade inlägget men tänkte inte på datumet på inläggen innan.Tråden är nästan 2 år, det är en reklamspammare som grävt upp den igen ...
Haha.. det var en envis person.
Ja.. en sån härlig och fin medmänniska. Helt utan ekonomiska motiv!Nejdå, bara en generös medmänniska som vill att vi alla ska få en oförglömlig natt! Eller flera - om vi köper flera saker då såklart.![]()
Hittills har jag inte träffat någon som specifikt uppskattar ett par särskilt sexiga kalsonger på mig, och jag använder det i princip aldrig.Använder ni det hemma? Ute? För vems skull?
Fast frågan är ju också vad sexiga kalsonger eller sexiga underkläder är?Hittills har jag inte träffat någon som specifikt uppskattar ett par särskilt sexiga kalsonger på mig, och jag använder det i princip aldrig.
Åt andra hållet uppskattar jag absolut sexiga underkläder, men det är ingen fetisch eller något jag egentligen efterfrågar. Huvudsaken är att det är helt och rent, då funkar helt vardagliga bomullsunderkläder fint. Jag fokuserar på innehållet.![]()
Ja, ett kriterium är väl i alla fall att de ska vara inköpta det senaste decenniet..... Hela, i ursprungsfärg och inte alltför säckiga.Fast frågan är ju också vad sexiga kalsonger eller sexiga underkläder är?
Ja, hela i alla fall där det uppenbart syns.Ja, ett kriterium är väl i alla fall att de ska vara inköpta det senaste decenniet..... Hela, i ursprungsfärg och inte alltför säckiga.
Använder ni det hemma? Ute? För vems skull?
Och det är ju precis "helt och rent", som jag pratar om och som räcker långt för mig.Ja, ett kriterium är väl i alla fall att de ska vara inköpta det senaste decenniet..... Hela, i ursprungsfärg och inte alltför säckiga.
Eftersom 'sexigheten' sitter mellan öronen på respektive betraktare, är det nog svårt att få fram en enhetlig definition på vad som utgör "sexiga underkläder".Sen tycker jag det är svårt att definiera närmare vad som utgör "sexiga underkläder", det känns litet som att försöka definiera vad som är "snygga kläder". De flesta tänker nog i ungefär samma riktningar, men definitionen känns ändå svår.
Själv är jag lite splittrad... Min man har sagt flera gånger att han gillar det, typ stay ups och korsetter men jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.
Samtidigt kanske det kan ge en kick i sexlivet? Jag kanske börjar gilla det också?
Själv är jag lite splittrad... Min man har sagt flera gånger att han gillar det, typ stay ups och korsetter men jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.
Samtidigt kanske det kan ge en kick i sexlivet? Jag kanske börjar gilla det också?
Uppskattar dessutom (eller har som krav) att mannen har snygga välsittande kalsonger i en modell och färg JAG gillar (
) så det går väl åt båda hållen!
![]()
Min partner få ha potatispåsar till underkläder om han skulle vilja - så länge de är rena.