Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Åh, smart att köra med spets och sätta klämman i spetsen! (Blir väldigt sugen på att botanisera i underklädesbutiker nu.)

Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Att de är jävligt osexiga. I min värld hör de till attiraljer som ligger helt i linje med övrig objektifiering av kvinnor, och det är verkligen så osexigt det kan bli.

Jag är helt enig. Enda gången jag har haft stringtrosor är för att jag har haft på mig en tunn kjol. Men sen kom jag på att jag faktiskt skiter i om man ser en troskant den gången om året som jag har kjol på mig. Har provat ett par varianter och det känns alltid som om det är något som skaver mellan skinkorna. Inte alls skönt! Mjukt, brett och bekvämt eller naken är det som gäller här.

Jag är helt enig. Enda gången jag har haft stringtrosor är för att jag har haft på mig en tunn kjol. Men sen kom jag på att jag faktiskt skiter i om man ser en troskant den gången om året som jag har kjol på mig. Har provat ett par varianter och det känns alltid som om det är något som skaver mellan skinkorna. Inte alls skönt! Mjukt, brett och bekvämt eller naken är det som gäller här.
Tråden är nästan 2 år, det är en reklamspammare som grävt upp den igen ...

Jag kör flerpack av sport-bh från h**ks. Binder ihop paketet och allt hålls på plats under arbetsdag, med efterföljande träning och ridning.

Skulle aldrig palla att hålla på med spets och grejer till vardags. Tycker det mest kliar. För att inte tala om en traumatisk stringupplevelse efter en långritt som gjort mig allergisk mot trosor där skinkorna hänger ut. Fram för bastanta tanttrosor.

Under finklänning kan jag tänka mig något glittrigt i underklädesbanor, men inte annars. Skulle egentligen velat ha ett uniformsyrke så man slipper engagera sig helt i alla kläder till vardags.

Senast ändrad av en moderator:
Använder ni det hemma? Ute? För vems skull?
Hittills har jag inte träffat någon som specifikt uppskattar ett par särskilt sexiga kalsonger på mig, och jag använder det i princip aldrig. :D

Åt andra hållet uppskattar jag absolut sexiga underkläder, men det är ingen fetisch eller något jag egentligen efterfrågar. Huvudsaken är att det är helt och rent, då funkar helt vardagliga bomullsunderkläder fint. Jag fokuserar på innehållet. :up:

Hittills har jag inte träffat någon som specifikt uppskattar ett par särskilt sexiga kalsonger på mig, och jag använder det i princip aldrig. :D

Åt andra hållet uppskattar jag absolut sexiga underkläder, men det är ingen fetisch eller något jag egentligen efterfrågar. Huvudsaken är att det är helt och rent, då funkar helt vardagliga bomullsunderkläder fint. Jag fokuserar på innehållet. :up:
Fast frågan är ju också vad sexiga kalsonger eller sexiga underkläder är?

Ja, ja och för att jag personligen tycker det är fint och trivs i dylika underkläder och det jag gillar att ha på mig, det har jag på mig oavsett det handlar om underkläder eller vanliga kläder,

För vems, än sin egen skull har man kläder överhuvudtaget liksom :confused:

Ja, ett kriterium är väl i alla fall att de ska vara inköpta det senaste decenniet..... Hela, i ursprungsfärg och inte alltför säckiga.
Och det är ju precis "helt och rent", som jag pratar om och som räcker långt för mig. :up:

Sen tycker jag det är svårt att definiera närmare vad som utgör "sexiga underkläder", det känns litet som att försöka definiera vad som är "snygga kläder". De flesta tänker nog i ungefär samma riktningar, men definitionen känns ändå svår.

Sen tycker jag det är svårt att definiera närmare vad som utgör "sexiga underkläder", det känns litet som att försöka definiera vad som är "snygga kläder". De flesta tänker nog i ungefär samma riktningar, men definitionen känns ändå svår.
Eftersom 'sexigheten' sitter mellan öronen på respektive betraktare, är det nog svårt att få fram en enhetlig definition på vad som utgör "sexiga underkläder".

Själv är jag lite splittrad... Min man har sagt flera gånger att han gillar det, typ stay ups och korsetter men jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.
Samtidigt kanske det kan ge en kick i sexlivet? Jag kanske börjar gilla det också?

Jag tänder på att han blir tänd av det, Så det blir att man använder det när man ska till, annars vill jag ha bekväma praktiska saker, Men jag tar gärna hjälp av honom i provrummet och han får komma med smakråd. <3

Själv är jag lite splittrad... Min man har sagt flera gånger att han gillar det, typ stay ups och korsetter men jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.
Samtidigt kanske det kan ge en kick i sexlivet? Jag kanske börjar gilla det också?

Använder inte korsett speciellt ofta, men "sexiga" underkläder ala spets och stayups ingår i min basgarderob då jag gillar att känna mig "hel och ren" på ett vackert sätt! Många killar uppskattar att jag klätt upp mig när jag faktiskt "bara" har mina vanliga underkläder på mig! :):up:

Ett tips är både Ella M från Lindex samt Chantelle, vardagsmodeller med det lilla extra! :love:

(Har själv 80E samt M/L (40/42) så jag uppskattar märken där man kan välja olika storlekar.

Uppskattar dessutom (eller har som krav :p) att mannen har snygga välsittande kalsonger i en modell och färg JAG gillar (:o:D) så det går väl åt båda hållen! ;)

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
343
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10