Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Äh du är inte ensam om att tända på annat än "avklätt". Jag tycker att personen jag är tillsammans är så sjukt het när han har löparkläder på sig (och har sprungit någon mil) ;).

Vilken tur jag har! Jag känner mig ibland som en amöba när jag säger att jag också tycker att det är sexigt med män i luvtröjor! Jag drabbas av en stark känsla av att vilja smeka nacken lite grann :o

Den bilden handlar ju mycket om känslan. Känslan på morgonen när man haft en underbar natt tillsammans. Man har trosor på sig men sätter på sig det som ligger närmast till hands för att ha på överkroppen och så äter man frukost sådär.

Beroende på hur väl man känner en människa och beroende på vad man hade på sig när man kom dit. Jag som gärna går ut i klänning och klackar sätter inte på mig klänningen till frukost, däremot kan jag sätta på mig killens kläder som ligger nära till hands. ;)

Min man gillade inte när jag använde hans kläder. Han tyckte det kändes skumt att se mig i sin egen skjorta, det var inte sexigt det minsta, tyckte han! :D Jag vet inte om det var bristen på underbar natt eller om det var känslan av att jag såg ut som en man, honom själv, eller vad det var :D

Jag tror att ju mer trygg man känner sig i förhållandet desto mer vågar man testa, tex sexiga underkläder och man utstrålar nog då en naturlig sexig trygghet i sig själv. Eller tänker jag fel där?

Jag vet ju att jag vågade kliva över lite gränser (mina gränser är oerhört små och snäva så kliva över där var liksom att våga klä mig sexigt inför honom eller att ens visa att jag ville ha sex ) med min man när han uppmuntrade det och tyckte om mig i alla fall, medan jag aldrig vågade med dotterns pappa och nog aldrig skulle våga "spöka" ut mig för någon annan. Jag skulle inte vara trygg nog att våga göra bort mig ifall det blev en flopp. Och det är väl det där som är viktigt, att jag är älskad även när jag är den osexigaste människan på jorden.

Kvinnan med skjortan är i sig inte världens vackraste, men hennes utstrålning är så väldigt ren, naturlig och vacker. Och sexig tycker jag att hon är även om jag inte tänder på henne precis :o Fast vem vet vad jag hade känt om hon stått framför mig och sett ut så där för min skull?

I mina ögon är den här diskussionen lite konstig...:)

Jag har varit singel i snart 9 år, även när jag var som störst har jag alltid varit noga med att ha fina underkläder. De är också alltid matchade i färgen.
Det är aldrig någon som ser mina underkläder så det är för att jag känner mig finare och fräschare så.
Att säga att det är fel eller konstigt att klä sig i fina underkläder för en eventuell partner är jätteunderligt i mina ögon.
De flesta av oss är fåfänga på ett eller annat sätt, vad är det som gör fina underkläder mer fel än att klippa håret eller ha fina, välsittande kläder och att sköta sin hygien?
Alla dessa är ju faktorer i hur attraktiva vi uppleva av andra människor.

För övrigt vill jag fråga er, hur fan får man stay-ups att sitta uppe?
Och om man vill ha strumpebandshållare så finns det ju aldrig något att fästa den i i strumpor.
Hur fan gör man?
Jag har försökt många gånger men aldrig lyckats.:cautious:

Jag köper gärna sexiga underkläder, men sen blir de liggande i garderoben. Jag kör bara med string och man ser ju hjälplöst ful ut i string, så jag har gett upp att vara hot under kläderna.
Jag har ett bas sortiment av underkläder som är noga utvalda. Hittar jag en bh som sitter bra, köper jag två extra.
Jag är trist, jag vet. Men min gubbe är inte mkt för kläder i sänghalmen ändå.

För min egen del, så passformen viktigare än utseende. Där emot tycker jag att lite dyrare underkläder håller färger och form bättre, så de brukar se bra ut, även om de inte är spets och annat på.
En given regel är att jag slänger slitet och uttvättat.
Jag gillar att shoppa, men är dålig på att "bruka"

I mina ögon är den här diskussionen lite konstig...:)

Jag har varit singel i snart 9 år, även när jag var som störst har jag alltid varit noga med att ha fina underkläder. De är också alltid matchade i färgen.
Det är aldrig någon som ser mina underkläder så det är för att jag känner mig finare och fräschare så.
Att säga att det är fel eller konstigt att klä sig i fina underkläder för en eventuell partner är jätteunderligt i mina ögon.
De flesta av oss är fåfänga på ett eller annat sätt, vad är det som gör fina underkläder mer fel än att klippa håret eller ha fina, välsittande kläder och att sköta sin hygien?
Alla dessa är ju faktorer i hur attraktiva vi uppleva av andra människor.

Och om man vill ha strumpebandshållare så finns det ju aldrig något att fästa den i i strumpor.
Hur fan gör man?

Fråga inte mig hur man gör för jag vet inte ens vad du talar om! :D Jag är fruktansvärt obildad i sånt där och jag hoppas att det inte ingår i det som anses allmänbildning! :D

Jag tänkte på den här tråden häromdagen när jag köpte trosor. Jag valde bort de tråkiga bomullstrosorna och köpte sådär snygga med spets och så, de trivs jag med. Sexiga kan man kanske kalla dem tänkte jag och fnissade där i affären! :D

Klart man kan vara fin för sig själv! :) Det är jag nu, tycker jag.

Hur fan gör man?

Det är väl skillnad på stay ups och stockings? Eller?
Jag noterade det iallafall senast när jag var och köpte strumpbyxor, att de som är märkta stay ups är sådana med klistrigt silikonband som sitter uppe av sig själva och de som var märkta stockings var gjorda för att ha strumpebandshållare till.

Jag had stay ups med klistrigt silikonband och de sitter uppe utan problem. Bara att dra på sig.

Min sambo uppskattar mest när kläderna ligger på golvet :laugh:

När jag var yngre älskade jag stringtrosor. Nuförtiden är det hipsters, gärna med spetskant som gäller och matchande bh. JAG föredrar det, och känner mig bekväm. sambon är mest nöjd om han får vara med på bh-provning i affären och får ofta välja vilken bh jag ska köpa. Vi har ofta samma smak som tur är :p

Jag har svårt för bara underkläder på män, har aldrig tyckt om det. Mest gillar jag jeans och skjorta, gärna upprullade så min sambons muskulösa underarmar syns :d

Japp, det är olika strumpor!

KL
Underkläder är najs! Jag gillar att använda det som upp-/utklädnad. Alltså som en del av min outfit, inte rollspelande i sängen (eller jo det också). Och eftersom jag gillar kontraster så kan underkläder för upp-/utklädnad för mig vara både boxerkalsonger eller korsett och string. Beroende på vilken stil jag är sugen på (kör matchat, inte boxerkallingar under långklänning). Även om ingen ser underkläderna så gillar jag känslan. Känner mig definitivt sexigare när jag är lite uppklädd under!

Hur fan gör man?
Jag har försökt många gånger men aldrig lyckats.

Såvitt jag har förstått så sitter de uppe helt av sig själva (med klisterband) på folk med rätt formade ben och de personerna tycker att stay-ups är superbra. Själv kan jag inte alls ha dem (blir benfluff) men har en väninna som sätter på dem helt normalt och så sitter de där hela kvällen och är bekväma.

Jag avskyr stayups. Visst de sitter uppe men det där klistriga är ruskigt obehagligt. Stumpor och strumpeband däremot! Man knäpper bara fast dom i tyget, hur smidigt som helst.

Jag har lite problem med att de lossnar dock. Vet inte om det är att jag inte knäpper fast dem rätt, att jag har fel storlek eller vad. :(

*kl*

Närhlest jag har provat med "sexiga" underkläder har tanken hos partnern bara varit "ta av dem!".

Jag tenderar att ha funktionella underkläder. Eller inga alls. Jag har inte haft BH på mig på en månad, det är vansinnigt skönt.

Det är vansinnigt skönt. Jag längtar till sommaren då man kan gå omkring kommando i klänning. Så skönt att bara dra på sig ett enda plagg och så är man klädd!

Har du bra hållare då? De måste vara i metall, den högra varianten greppar ofta bättre en den vänstra... Plastspännen är helt värdelöst. Sen sitter olika strumpor olika bra, en del behöver 6 spännen för att sitta snyggt.

tabteeth-600x400.jpg

6 spännen!? Ah då kör jag nog med för billiga grejer (plast) helt enkelt. Inte minst strumpor men det vet jag med mig, de håller sällan mer än en kväll. Klämman till höger ser ju bra ut! Tack för tips!

Jag tenderar att ha funktionella underkläder. Eller inga alls. Jag har inte haft BH på mig på en månad, det är vansinnigt skönt.

Tänk så olika man är, för mig låter det som en mardröm att gå utan bh en hel månad :crazy:
Sjukt obekvämt ju! Jag skulle kunna sova i mina bhar men det "får" jag inte för sambon :D

Haha jo det vet jag eftersom jag har sådana hållare och strumpor. Men uppenbarligen behöver jag kosta på mig en dyrare hållare.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
343
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10