Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Sv: Vad tycker ni om "sexiga" underkläder?

Vad som är sexiga underkläder ligger ju i betraktarens öga som med allt annat.

Jag kan tycka att en snygg sportbh med matchande trosor på en vältränad kropp är vrålsexigt.

Matchande bh och trosor i någon fin färg med lite spetsdetaljer kan också vara sexigt.

Bomullstrosor och bh som passar ihop kan också vara sexigt.

För mig är det viktigt att det ser fräscht ut, inte något urtvättat dassigt och tråkigt.
Sen är passform MYCKET viktigt! Sitter det bara snyggt på kroppen så brukar det bli bra :)

Personligen så tycker jag det är finast med vanliga trosor eller boxer/hipsters, string känns för mig 14is och osexigt...

Jag gillar hipsters. Den smalare varianten av mig kunde bära upp dem på ett riktigt snyggt sätt, funkar inte riktigt nu när jag är tjock, men jag trivs bäst med det i alla fall fortfarande. String har jag aldrig använt, aldrig förstått syftet med!

Vad som är snyggast på män vet jag inte. Min man hade vanliga kalsonger mest, så jag har faktisk inte funderat på det, tror jag! :)

Det ena behöver väl inte utesluta det andra? Jag gillar att klä mig i snygga kläder också, sånt jag känner mig snygg och fräsch i. Med det inte sagt att jag aldrig går runt i slitna mjukiskläder, för det gör jag också. Och en partner bör väl tycka att jag är snygg i mjukiskläder med, men det betyder ju inte att jag inte klär upp mig emellanåt och ja, ganska garanterat får man då lite mer "uppenbar" uppskattning för klädvalet och jag ser inte varför det skulle vara annorlunda när det kommer till underkläder. Att ens partner gillar att man har sexiga underkläder behöver ju absolut inte betyda att han/hon inte tänder på en utan.

Sen beror det väl på vad man räknar som sexiga underkläder men ja, jag använder underkläder jag ser som snygga även när jag är ensam och fullt påklädd. De är bekväma också, så det är den typen av underkläder jag brukar köpa, har inte så mycket annat.

:bow:

kl

Jag gillar vackra (och sensuella) underkläder. Dock köper jag dem för min skull, min sambo föredrar mig naken alla dagar i veckan.
Jag föredrar "klassiska sensuella/sexiga" underkläder, det handlar om hur de får MIG att känna, inte så mycket om vad någon annan tänker och tyckar om dem.
Jag skulle till exempel känna mig väldigt utklädd (och som ett fån!) och obekväm i det här: http://www.asos.com/Pour-Moi-Addict...17119&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

När mitt och handendärs förhållande var ganska nytt så åkte jag hem till honom iförd hyfsat raffiga underkläder under en kappa och den enda kommentar jag fick var:
-Du har för mycket kläder på dig.

Sen dess kör jag vidare på mina gamla Sloggi.

Någon gång i början att mitt förhållande skickade jag ett sms om att han skulle köpa mig ett partrosor om jag skulle kunna sova över nästa natt.. Han kom hem med ett par vita sloggis.
Min vink hade helt gått förbi. Och jag har aldrig haft några vita underkläder.

Han var nog nöjd med att du skulle sova över.
Sloggis är sköna.

Jag har underkläder i alla färger utom gult av någon anledning som jag inte vet.

Senast ändrad:

(Däremot fult, urtvättat, trasigt, hasigt osv önskar man väl egentligen inte fanns i garderoben alls..)

Man kan ju slita sönder dem som del i akten.
Det är kul det med.

Med litet fantasi så kan alla underkläder bli roliga.

Det är jättekul.
Det har gått litet trasiga jeans, t-shirts, trosor, skjortor och annat den vägen.
Man kan ha med en sax också.

Någon gång i början att mitt förhållande skickade jag ett sms om att han skulle köpa mig ett partrosor om jag skulle kunna sova över nästa natt.. Han kom hem med ett par vita sloggis.
Min vink hade helt gått förbi. Och jag har aldrig haft några vita underkläder.

Vad sött! :D

Vita trosor gå helt bort hos mig. Jag har två par lila, ett par blommiga och resten svarta! Jag undrar varför det blivit just så? BHar är det blandat med dock.

kl

Jag gillar vackra (och sensuella) underkläder. Dock köper jag dem för min skull, min sambo föredrar mig naken alla dagar i veckan.
Jag föredrar "klassiska sensuella/sexiga" underkläder, det handlar om hur de får MIG att känna, inte så mycket om vad någon annan tänker och tyckar om dem.
Jag skulle till exempel känna mig väldigt utklädd (och som ett fån!) och obekväm i det här: http://www.asos.com/Pour-Moi-Addict...17119&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Black

Jag skulle se så hemskt ut i det där att jag nog skulle avlida av skratt faktiskt. :D

Vad sött! :D

Vita trosor gå helt bort hos mig. Jag har två par lila, ett par blommiga och resten svarta! Jag undrar varför det blivit just så? BHar är det blandat med dock.

Det kallas lättmatchat ;)

Svart fungerar ju till allt...

Själv har jag nästan bara svarta eller vita vardagsunderkläder.
Men mina fina underkläder, sånt med lite spets på osv har jag i lite färg :)
Då känner jag mig lite fin iaf :)

Sådana underkläder som jag tror att du menar, skulle jag känna mig otroligt fånig i.

Om min man ändå ville att jag skulle ha dem, skulle jag bli rätt sur. Jag vill bestämma själv över mina kläder. Det gäller inte enbart underkläderna, men det gäller även underkläderna.

kl

Jag håller med om vackra och sensuella underkläder :love:
Tyvärr tycker jag dem ofta är obekväma :o
Så det används sällan...

Haha skulle jag sätta på mig något dylikt så skulle jag se ut som kassler och dö av skratt!
Inte skulle jag känna mig sexig iaf ! :D

Det kallas lättmatchat ;)

Svart fungerar ju till allt...

Själv har jag nästan bara svarta eller vita vardagsunderkläder.
Men mina fina underkläder, sånt med lite spets på osv har jag i lite färg :)
Då känner jag mig lite fin iaf :)

Och så köpte jag mig ett par vita byxor (rea=jag är snål!!!) och insåg dagen de skulle användas att jag just dragit på mig ett par svarta trosor, undrar om de syns igenom :eek: Eller när jag har svart bh och har min ljust orangea tröja på mig.. insåg att den syns igenom :o

Fast vem bryr sig, jag struntar i det nu och tänker inte på vad jag har under när jag har något över, eller hur jag ska skriva! :D

Jag håller med om vackra och sensuella underkläder :love:
Tyvärr tycker jag dem ofta är obekväma :o
Så det används sällan...

Haha skulle jag sätta på mig något dylikt så skulle jag se ut som kassler och dö av skratt!
Inte skulle jag känna mig sexig iaf ! :D

Kassler! SÅ bra beskrivning!!!!

:rofl:

Jag känner mig finare i fina och gärna matchande underkläder, likaväl som jag känner mig finare i t.ex. klänning än mjukisbyxor.

Däremot kommer framtida pojkvän nog både få stå ut med fula trosor såväl som mjukisbyxor emellanåt. :)

Använder ni det hemma? Ute? För vems skull?

Själv är jag lite splittrad... Min man har sagt flera gånger att han gillar det, typ stay ups och korsetter men jag vet inte vad jag ska tycka. Jag vill inte "klä ut" mig för att vara sexig, jag vill att han ska tända på mig och inte mina kläder.
Samtidigt kanske det kan ge en kick i sexlivet? Jag kanske börjar gilla det också?
Sånna däringa radband är väldigt sexigt :d

För mig personligen känner jag att om snubben gillar det och det inte är någon konstig fetisch som han hakat upp sig på, så varför inte. Har dock aldrig varit med om att någon varit särskilt intresserad av att behålla underkläderna på i många sekunder.

Men hur det än är så har ju, som "alla" redan sagt, snygga (under)kläder inget att göra med något ointresse för den som bär dem, så att säga. Jag är en total sucker för män i välsydd kostym men det innebär ju absolut inte att jag inte tänder på dem utan kostymen på.

Gode gud, jag skulle se ut som en hårt snörd stek i en dylik.
Allt skulle bubbla ut, vilken syn :rofl:

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 656
Senast: Whoever
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 250
Senast: Twihard
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
343
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10