Vad tycker ni? (bilder)

Sv: Vad tycker ni? (bilder)

Jättefina bilder, tänk om man ändå kunde rida så :bow:

Jättetrevlig häst:)
Ser harmoniskt ut. Men det jag reagerade på på alla bilder, var att du lägger ner händerna. Se till att räta upp dem så får du en bättre hand!

Tack! Ja, jag satt länge och väl och funderade om jag vågade eller inte :)
Och du har helt rätt! :bow:
Det är detta med bakbenen ja.. Han är en stor, lång och framförallt stark häst. Han har kroppen lite emot sig eftersom han är så lång och eftersom han är stark, om än på kanske fel sätt, har lilla jag lite svårt att verkligen få in bakdelen och få honom att vinkla och sätta under sig ordentligt.
Men vi jobbar på detta :) :bow:

Tack!
Japp, upp med handen och vrid om!

Till alla:
Jag tror inte ni förstår hur detta har lyft mig. :bow:
Så jag vill bara tacka alla en gång till! Taack!! :p:D

Trevliga bilder MEN att lägga ut bilder för att få höra vad andra tycker om dom kan ju få den bästa att tappa självförtroendet. Tänk på att Jan Brink, Lussan, Rotenberg mm mm kan ju se ut som värsta sämsta ryttaren om bilden inte gör rätt för sig sas. Att klaga på att hästen inte trampar umder sig kanske är onödigt då en bild kan ge så fel uppfattning. Nu fick du mest positiva kommentarer och jag är glad för dig skull för det såg trevligt ut. Fortsatt lycka till och våga fråga fler runtom dig på tävlingsplatesen och be någon filma så du kan visa för din tränare. :banana:

Jag är inte säker på att jag förstår vad du menar med ditt inlägg :confused:
Jag menar, det är ju inte speciellt ovanligt att folk lägger upp bilder och vill ha kommentarer..

Men roligt att du tycker det ser trevligt ut! :)

vilken härlig häst! tyckte hon hade så häftig färg, inte riktigt skimmelvit utan krämfärgad:love: du ska inte sälja henne va? :D:angel:

Tack! Ja, jag satt länge och väl och funderade om jag vågade eller inte :)
Och du har helt rätt! :bow:
Det är detta med bakbenen ja.. Han är en stor, lång och framförallt stark häst. Han har kroppen lite emot sig eftersom han är så lång och eftersom han är stark, om än på kanske fel sätt, har lilla jag lite svårt att verkligen få in bakdelen och få honom att vinkla och sätta under sig ordentligt.
Men vi jobbar på detta :) :bow:

Håller med Sara-Ida i det hon säger och det du kommenterar själv. det är lite "gamla" modellen halvblod över honom och det har han lite emot sig i dagens verklighet med de stora långbenta i uppförsbacke. Men det ser otroligt harmoniskt ut er emellan. gillar denna bilden!

http://www.pixbox.se/pic_show_id4522386.html

Tycker som andra att ni ser väldigt harmoniska ut som ekipage. Ser mkt trevligt ut!!!
Det jag tänkte på var också blicken och händerna, men alla har vi ju saker vi måste tänka på eller hur?...:smirk:
Är inte förvånad över att det gick så bra- lycka till i fortsättningen!

Hihi, nä inga säljplaner på gång än, men jag ska tänka på dig om det blir aktuellt! ;:D

Ja tyvärr är det ju så, men vi kämpar på! :)

Ja visst är den lite häftig, annolrunda!

Hihi, nä inga säljplaner på gång än, men jag ska tänka på dig om det blir aktuellt! ;:D
attans då:angel: men han var himla fin och det såg ju bra ut, så det kan du vara stolt över!!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 183
Senast: IngelaH
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 573
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar