Vad tycker ni? (bilder)

Sv: Vad tycker ni? (bilder)

Har suttit och funderat länge nu på att lägga upp bilder när jag rider för att få höra era kommentarer, både ris och ros :)

Men nu har jag funderat klart! Var på tävling i söndags och här är några bilder från framridningen.

Så kom igen nu, va behöver jag tänka på?

Hela albumet:
http://www.pixbox.se/pic_show_id4522382.html

Ser att du vart i MaRK's och tävlat :) Min hemmaklubb för tillfället. Tyckte att bilderna såg jättetrevliga ut!

Superfint ekipage! Jag ska tänka på er när jag tränar i vinter, ni ser ut att passa bra ihop.

Jag längtar verkligen till sommaren och dessa härliga rid-dagar utan snöglopp och evigt mörker....

Jag tycker att det ser trevligt ut, hästen ser ut att trivas och ser positiv ut. Det som grusar lite är att du har händerna som om du bar handväskor. Vrid om handen och träna vidare. Hur gick det i tävlingen?

Håller med :)

Ge din häst tummen upp så är du inte lika låst i armarna/händerna. :)

Måste fråga, för din häst är otroligt lik min, vad e d för stam på grabben?

:mad: Fuskigt.... Jag vill oxå ha en sån goding :love: Nån gång kanske :banana: :D

Skitsnygg häst!
Stam?

Tycker det ser bra ut. Hittar inte direkt nåt att anmärka på:)

Jag har också en Mowgli - avkomma hemma i stallet.
Min ser dock mest ut som en gammal skata!
Hon har hopp och fälttävlansbakgrund men jag har börjat leka dressyr med henne.

Tjusig herre du har, skulle kunna tänka mig en sån!!

Det ser ut som ni är lugna och har roligt ihop:)

Många har kommenterat dina händer och om jag får säga min åsikt i den saken tror jag det skulle hjälpa mycket och du börjar ovanifrån och släpper dina traps, ser nästan ut som du tjuvhåller lite i dom = det fortsätter nedåt till armbågar och handleder. Men det känner du bäst själv, trapsen är snabba till träningsverk :crazy:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 183
Senast: IngelaH
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 573
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar