Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mimmipigg skrev:Helt oseriöst och med glimten i ögat!
Endera får du en livlig Golden eller en seg dalmantiner.
Jo för alla tror att Golden är en slö ras och det ser jag som en stor missuppfattning..Calazirya skrev:Nej man behöver inte ha missuppfattat ett dugg.. Även inom Golden så finns det hundar som faller utanför ramen.
Jag har träffat på ett fåtal slöa golden och jag har inte alls missuppfattat rasen..
Jo för alla tror att Golden är en slö ras och det ser jag som en stor missuppfattning
Många märker ord här i forumet.....Calazirya skrev:Say What ?
YorkWann skrev:Ja, jisses, det finns ju två sidor av ett mynt.
Hunden ifråga blev faktiskt en väldigt lyckad korsning. Dock vet jag ju inte hur syskonen ser ut. Han är iaf gul med vitt på magen och gula prickar, korthårig och hög i manken. Mycket trevligt psyke, lättlärd och samarbetsvillig. Inte seg
Ägarna vill att jag ska ta över honom, då de båda fått heltidsarbete. Dock har jag redan en hund, och jag hade bestämt redan att jag inte ska skaffa någon mer på ett lååångt tag efter honom.
Gah, vad göra?
Oki Ja då har du ju iaf sett hur hunden är mentalt och exteriört så det är ju bara att slå till om det känns braYorkWann skrev:3år
......................
Nera skrev:Hmm är det tiken som är dålig?
I så fall fattar jag inte ens hur du kan tänka tanken att para henne!!!
För övrigt tycker jag inte att man ska expremitera med att blanda olika raser, tyvärr görs det redan i allt för stor utsträckning.
Tack för ordet.