Väldigt nära! Känner du mig irl?
Nej, det tror jag inte? Tror dock att du skrivit något om det i någon tråd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt nära! Känner du mig irl?
Zoya kanske är inköpare?
Som sagt väldigt nära men ingen cigarr!Nej, det tror jag inte? Tror dock att du skrivit något om det i någon tråd
@Philosophia jobbar som lärare kanske?
Nä - jag jobbar inte med vård alls
Ja det tycker jag att man kan säga.
Nope!
Jurist
Jurist
Du jobbar på ett universitet? Lektor kanske?
Kulturtant!
Nä. @Hyacinth är typ projektledare/samordnare/personalperson på nåt multinationellt företag som jobbar med nåt helt o-kulturigt.Kulturtant!
Nä. @Hyacinth är typ projektledare/samordnare/personalperson på nåt multinationellt företag som jobbar med nåt helt o-kulturigt.
//gissning//
Jo det tror jag! Nåt helt otippat, typ ett företag världsledande inom köksfläktar eller industriventilation.Ja, projektledare kan jag tänka mig! Men inte något okulturigt, det tror jag inte.
Du jobbar med människorättsfrågor. Kanske på Amnesty?Jo det tror jag! Nåt helt otippat, typ ett företag världsledande inom köksfläktar eller industriventilation.
Ja till det förstnämnda! Nej till det sistnämnda .Du jobbar med människorättsfrågor. Kanske på Amnesty?
Är du möjligen en hemlig spion?Ja till det förstnämnda! Nej till det sistnämnda .
Och jag vill helst inte skriva var jag jobbar någonstans så om någon vet - snälla skriv inte ut det .