Också fel . Inte inom vården alls.Tror du har någon form av vårdyrke, undersköterska kanske.
Jag har hängt i några trådar ”som expert” i och med mitt yrke genom åren, så någon borde kanske komma ihåg vad jag jobbar med .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också fel . Inte inom vården alls.Tror du har någon form av vårdyrke, undersköterska kanske.
Inom flygvapnet? Eller vad det heter... det jag menar är där man utbildar stridspiloterOckså fel . Inte inom vården alls.
Jag har hängt i några trådar ”som expert” i och med mitt yrke genom åren, så någon borde kanske komma ihåg vad jag jobbar med .
Tänkte gissa lärare? Men låter inte rätt med expertbiten.Också fel . Inte inom vården alls.
Också fel . Inte inom vården alls.
Inom flygvapnet? Eller vad det heter... det jag menar är där man utbildar stridspiloter
Kattuppfödare är ju rätt, men det är inte riktigt mitt jobb. Föredrar attt tjäna pengar på det jag jobbar med .Tänkte gissa lärare? Men låter inte rätt med expertbiten.
Kattuppfödare vet jag iaf
Rätt! Miljöinspektör . Just nu med enskilda avlopp men har tidigare jobbat både med hälsoskydd och mot industrier/miljöfarliga verksamheter.Jag tror att du jobbar som inspektör med miljö/djurinriktning
Tyvärr varken djurpark eller hästlärare. Jag jobbar som produktutvecklare för livsmedel@karamelldrottningen jobbar med hästar på något vis! Instruktör? Ridskolechef?
(hoppas att jag inte har missat att du redan svarat)