Vad tiden går fort...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bebben

Trådstartare
Min lilla kille har redan hunnit bli 5 mån gammal, och han lär sig så mycket nytt för varje dag som går. Han kan rulla runt helt utan problem, han sitter med bara lite stöd, kan komma upp till halvsittande från ryggläge och han är superduktig på att få fatt i grejer och stoppa dom i munnen (:D :crazy: ). Han är en väldigt glad och social kille, som mer än gärna snackar och umgås med alla människor som vill hålla i honom. Sover hela nätter sen 3 mån tillbaka, är enormt matglad (Det märks på kurvan ;)) och växer så det knakar. Är nu 67 cm lång och väger 7,7 kg!
Aldrig att jag kunde ana hur mycket man kan älska en liten människa.. Visst är det slitigt vissa dagar, med övertrötthet och gnäll, dålig matlust eller annat. Men så lycklig man blir av ett litet leende från honom :love: Eller när man får äran att hålla den lilla söta handen och höra honom skratta vilt :D

Här kommer lite bilder på honom, stolt som man är;
Sebastian som helt nyfödd
Sebastian som ca 2mån gammal
Sebastian och mamma, 3 mån gammal
En till från samma tillfälle
Och ännu en. Copyrighten är ivägen dock..
Och så en sista ifrån samma tillfälle
Ca 4 mån gammal
En väldigt glad 5 månaders!
Och ett till helt nytt kort

Det blev lite många bilder nu visst :o Men jag kunde inte välja bland alla fina jag har :D
 
Sv: Vad tiden går fort...

Visst är det underbart att få vara med om en liten människas utveckling! Det är helt fantastiskt! :)
 
Sv: Vad tiden går fort...

Vilken charmig kille du har!!

Och jag kan inte annat än hålla med om hur livet som småbarnsförälder är ;)
 
Sv: Vad tiden går fort...

Som för att väga upp för mitt smicker jag skrev inatt, så har Sebastian plågat sin mamma hela dagen idag :crazy: Jag tror att han har en tand på G, för han är så extremt gnällig och ledsen hela tiden nu, sen några dagar tillbaka. Ingenting duger eller hjälper, och han sover inte som vanligt heller.. Jag hoppas på att det går över snart, för jag får inte ens gå på toa utan högljutt gnäll för tillfället.

Tur att han är så söt ;)
 
Sv: Vad tiden går fort...

Det finns tillfällen då det är tur att man älskar de små liven så mycket! ;) :love:

Visst är det underbart att få förmånen att följa ett nytt litet liv!

Det är en söt liten kille du har! :love:

/Timsetim, som inte riktigt har fattat att hon ska ställa till med 1-års kalas om 1.5 månad! :crazy: :)
 
Sv: Vad tiden går fort...

Oj, 1-årskalas :eek: Det känns enormt avlägset, men tiden går nog ganska fort för mig med. Jag ser fram emot halvårsdagen om ett tag jag :D
 
Sv: Vad tiden går fort...

Det går mycket fortare än du tror! Även jag sitter och klurar på sonens ettårskalas och kan inte förstå vart tiden tog vägen... :D
 
Sv: Vad tiden går fort...

Oj, 1-årskalas :eek: Det känns enormt avlägset, men tiden går nog ganska fort för mig med. Jag ser fram emot halvårsdagen om ett tag jag :D

Har du inte fått höra klyschan om hur fort första året går?? DET STÄMMER!!!!!!!!!! :D

Vips sa det bara! :rofl:

/Timsetim
 
Sv: Vad tiden går fort...

Ja, dessa 5 månader har ju dom också bara sprungit iväg.. Så snart står jag väl där jag med och undrar hur det kan komma sig att Sebastian fyller 1 år. "Är inte han bara 2 månader gammal?" :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 882
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 128
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 126
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 276
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp