Min lilla kille har redan hunnit bli 5 mån gammal, och han lär sig så mycket nytt för varje dag som går. Han kan rulla runt helt utan problem, han sitter med bara lite stöd, kan komma upp till halvsittande från ryggläge och han är superduktig på att få fatt i grejer och stoppa dom i munnen ( ). Han är en väldigt glad och social kille, som mer än gärna snackar och umgås med alla människor som vill hålla i honom. Sover hela nätter sen 3 mån tillbaka, är enormt matglad (Det märks på kurvan ) och växer så det knakar. Är nu 67 cm lång och väger 7,7 kg!
Aldrig att jag kunde ana hur mycket man kan älska en liten människa.. Visst är det slitigt vissa dagar, med övertrötthet och gnäll, dålig matlust eller annat. Men så lycklig man blir av ett litet leende från honom Eller när man får äran att hålla den lilla söta handen och höra honom skratta vilt
Här kommer lite bilder på honom, stolt som man är;
Sebastian som helt nyfödd
Sebastian som ca 2mån gammal
Sebastian och mamma, 3 mån gammal
En till från samma tillfälle
Och ännu en. Copyrighten är ivägen dock..
Och så en sista ifrån samma tillfälle
Ca 4 mån gammal
En väldigt glad 5 månaders!
Och ett till helt nytt kort
Det blev lite många bilder nu visst Men jag kunde inte välja bland alla fina jag har
Aldrig att jag kunde ana hur mycket man kan älska en liten människa.. Visst är det slitigt vissa dagar, med övertrötthet och gnäll, dålig matlust eller annat. Men så lycklig man blir av ett litet leende från honom Eller när man får äran att hålla den lilla söta handen och höra honom skratta vilt
Här kommer lite bilder på honom, stolt som man är;
Sebastian som helt nyfödd
Sebastian som ca 2mån gammal
Sebastian och mamma, 3 mån gammal
En till från samma tillfälle
Och ännu en. Copyrighten är ivägen dock..
Och så en sista ifrån samma tillfälle
Ca 4 mån gammal
En väldigt glad 5 månaders!
Och ett till helt nytt kort
Det blev lite många bilder nu visst Men jag kunde inte välja bland alla fina jag har