Vad tävlar ni med för fyrhjulingar?

E

enanna

Har redan en rockard som jag ska tävla i, men längre fram är det ju maratonvagn som gäller, fylhjuling.

Annars, känner någon till en liknande modell som är godkända för tävling?

Tacksam för svar:bow:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad tävlar ni med för fyrhjulingar?

Du får kolla upp vad vagnen har för spårvidd och vikt. Här hittar du de kraven, de skiljer lite beroende på häststorlek och klass: (TR V Bilaga 7)
http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/id_4748/ImageVaultHandler.aspx

Sen behöver du bygga på något som groomen kan stå på och hålla i sig i där bak.

Hur stor är hästen?

Varför vill du inte ha en "riktig" maratonvagn? Begagnade går att hitta till ungefär samma pris.

Jaså, VART? Har letat precis överallt känns det som.:confused:

Jag har hittat min nuvarande vagn på Hästnet. Förra vagnen fick jag tag i genom att sätta ut en köpesannons!

(Jag har PM:at ett tips också :) )

Senast ändrad:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 459
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Jag ska börja studera igen, först för att bli behörig till högskola och sen förhoppningsvis på högskola. Min nuvarande laptop sjunger...
2
Svar
32
· Visningar
763
Senast: Tonto
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 474
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka