Du har mina sympatier.
Skenet bedrar är dock en god tröst(Eller förresten... är det det program jag tror, dvs fru Hinque översatt?)
Jepp fru Bucket, för härlig hon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har mina sympatier.
Skenet bedrar är dock en god tröst(Eller förresten... är det det program jag tror, dvs fru Hinque översatt?)
Tror jag vet varför man saknar badkar. Huset man växte upp i Norrköping hade badkar på övervåningen och bastu i källaren, lyx.
Huset vi sedan flyttade till ( byggdes) hade badkar på nedanvåningen och bastu på övervåningen, lyx![]()
Du glömde att skriva något om badkarJobbhelg. Väntar på sista tåget i Klevshult innan jag åker vidare för att sova på soffan i Vaggeryd, börjar fem där imorgon bitti![]()
@Ninnurur med!Du glömde att skriva något om badkar![]()
Jag har ett! *räcker upp handen*Du glömde att skriva något om badkar![]()
Just det. Ett inlägg utan badkar är som en sommar utan svalor. Värdelös alltså.
Och använder det inteJag har ett! *räcker upp handen*
![]()
Det vet jag. Jag har ju t o m postat ett inlägg med bild på det, remember? Men du glömde att nämna Ordet i ditt inlägg. Bättring!Jag har ett! *räcker upp handen*
![]()
Men det är ju bara ibland jag skulle kunna tänkas ha tid att bada.Alltså... Man ska sakna det ALLTID om det ska vara något att räkna med. Ibland? Pfuh!
Ren självbevarelsedrift för tillfället. Det är nog inge skönt att sova i ett badkar. Mina tuttar sticker ju upp och blir kallaOch använder det inte![]()
Prioriteringar. Allt handlar om prioriteringar. Vad är viktigt i livet? Bada eller köpa mat? Bada eller skotta snö? Bada eller gå till jobbet? Tänk efterMen det är ju bara ibland jag skulle kunna tänkas ha tid att bada.![]()
Bortförklaringar. Det finns behå.Ren självbevarelsedrift för tillfället. Det är nog inge skönt att sova i ett badkar. Mina tuttar sticker ju upp och blir kalla![]()
Jag åker till badhuset på onsdagar.Prioriteringar. Allt handlar om prioriteringar. Vad är viktigt i livet? Bada eller köpa mat? Bada eller skotta snö? Bada eller gå till jobbet? Tänk efter![]()
Har man inget badkar så är allt tillåtet. Whisky eller kik, tröst som tröstJag har inget badkar
Så jag flummar på kik istället.