Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passformen på ställngen var helt strålande. Inga konstigheter alls.Humm var nog lite otydlig. Jag fick inte till själva ställningenNågra av de där sprintarna som man tryckte in och som skulle fjädra ut i ett förborrat hål hamnade helt fel i förhållande till hålet. Alltså ställningen funkar men den är inte "låst" överallt. Själva duken hade jag inga problem med alls. Den funkade fint!
Solen strålar såklart. Precis enligt prognoserna. Synd bara att jag ska köra till jobbet om en liten stund![]()
Klockan är knappt 9 och jag har redan hunnit äta frukost i lugn och ro, diska, städat av toaletten och allmänt plockat undan. Nu är det snart dags att klä på sig träningskläder och bege sig mot gymmet för en lång uppvärmning innan veckans pt-pass som är maxning av marklyft
Dessutom ligger numera "alla" mina blodprov inom referensintervall. Sådär om man får skryta lite en vanlig torsdag![]()
Gah. Det tar tid att vänja sig vid andra förhållningssätt på andra arbetsplatser......
Fick ett mindre myteri på lektionen med ett par manliga yngre deltagare. Vill konferera med vår arbetsledare som frankt sa att det var elevens egna val att göra som de vill i våra lokaler.
Vilken käftsmäll. Jag har varit van vid att personalen löser problem tillsammans. Nu fick jag det kastat i knät och konstaterandet att det var mitt fel. Jag skulle låtit dem göra som de ville.
Bara att bryta ihop och komma igen. Ska ha samma grupp hela dagen. Skjut mig. (ja, jag veet att det blir kladdigt men så känns det nu)