Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det dök upp ett minne på fb... Ett som beskriver min älskade dotter på alla sätt!
![]()
Hon låter inget stoppa henne, hon går sin egen väg. Vågar och vill![]()
Det dök upp ett minne på fb... Ett som beskriver min älskade dotter på alla sätt!
![]()
Hon låter inget stoppa henne, hon går sin egen väg. Vågar och vill![]()
Inte så mycket trötthet som frustration över att ha fastnatFast nog ser hon väl ut att ha stoppats av en överväldigande trötthet just här? Typiskt er föräldrar att försköna lite FÖR mycket![]()
Inte så mycket trötthet som frustration över att ha fastnatJag har för mig att hon tog sig loss och ut
![]()
Grattis, vad roligt!Vad är det för häst?
![]()
Fick precis ett sms av ägaren till medryttarhästen, och tyvärr kommer hon inte att hålla för mer ridning. De hade inte fattat något beslut ännu, men jag antar att det snarare rör om hon ska tas bort snart eller om man ska ge henne sommaren på bete.Det är ju inte direkt hållbart med ett halvblod som pensionär alla gånger.
Jag har ju förstått att det kanske var så det låg till, eftersom det tagit ett tag sedan veterinärbesöket innan hon hört av sig, så jag har antagit att hon varit ledsen.
Usch så tråkigtBeklagar verkligen
![]()
Alltså det finns flera jätteintressanta ämnen från den podden men är det samma personer som gör de andra avsnitten så får det varadet är liksom östergötska i kombination med nåt Mora träsks Tigerjakt-uttal
![]()
En övervuxen ponny från Irland. Är typ 155. Supersöt och perfekt "tant" häst för mig