Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det dök upp ett minne på fb... Ett som beskriver min älskade dotter på alla sätt! :love::love::love:
399024_10150977433345712_1184378936_n.jpg

Hon låter inget stoppa henne, hon går sin egen väg. Vågar och vill :heart

Försöker lyssna på ett jätteintressant poddavsnittt om Joe Hill, men en av experterna pratar så bred östgötska att det nästan inte går O_o

Skitnatt ! Varit vaken gud vet hur många gånger :mad:
Regnar gör det fortfarande,men det har inte regnat konstant sen i natt.
Det blåser i alla fall inte och är 16 grader :up:

Fick precis ett sms av ägaren till medryttarhästen, och tyvärr kommer hon inte att hålla för mer ridning. De hade inte fattat något beslut ännu, men jag antar att det snarare rör om hon ska tas bort snart eller om man ska ge henne sommaren på bete. :cry: Det är ju inte direkt hållbart med ett halvblod som pensionär alla gånger.

Jag har ju förstått att det kanske var så det låg till, eftersom det tagit ett tag sedan veterinärbesöket innan hon hört av sig, så jag har antagit att hon varit ledsen.

Fan, hade helt glömt att jag skulle till tandläkaren idag! Fick för mig att det var imorgon.. nåja, bara att betala och se glad ut. Får boka en ny tid.

Fick precis ett sms av ägaren till medryttarhästen, och tyvärr kommer hon inte att hålla för mer ridning. De hade inte fattat något beslut ännu, men jag antar att det snarare rör om hon ska tas bort snart eller om man ska ge henne sommaren på bete. :cry: Det är ju inte direkt hållbart med ett halvblod som pensionär alla gånger.

Jag har ju förstått att det kanske var så det låg till, eftersom det tagit ett tag sedan veterinärbesöket innan hon hört av sig, så jag har antagit att hon varit ledsen.

Usch så tråkigt :( Beklagar verkligen :heart

Alltså det finns flera jätteintressanta ämnen från den podden men är det samma personer som gör de andra avsnitten så får det vara :cautious: det är liksom östergötska i kombination med nåt Mora träsks Tigerjakt-uttal :confused:

Alltså det finns flera jätteintressanta ämnen från den podden men är det samma personer som gör de andra avsnitten så får det vara :cautious: det är liksom östergötska i kombination med nåt Mora träsks Tigerjakt-uttal :confused:

:rofl::rofl::rofl:

"Nu ska vi ut på Tigerjakt, vi kommer till ett träd, vi kan inte gå över det..." Vilka minnen!

(Och ja, östgötska kan vara riktigt knepigt att förstå :crazy:
/ en som ringt hela Sverige runt för en chefs räkning)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka