Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kör han hem i morgon o inte orkar så finns det husrum här,jag är immun mot alla bacillusker. I värsta fall blir han däremot ihjäl pussad av Gissa.

Tack så hemskt mycket :love: Vi får se hur de löser det hela och hur han mår idag, tyvärr lär det vara svårt att få tag på hotell pga att en drös människor ska springa runt stan tydligen... :cautious:

Gick upp 05.10, åkte till gymmet och är nu på jobb. Eller, kom hit för 20 minuter sen. Kollegorna skrattar åt mig typ varje dag och frågar varför jag alltid är så osaligt tidig till jobb (lektionerna börjar 8.10), men jag tycker det är skönt. Bättre än att sitta hemma och ha ångest för att man ska till jobb.

Ligger i sängen och tyckt synd om mig själv. Huvudvärk och illamående. Blir inget jobb idag.

Nu hade jag behövt min katt. Tyckte jag hörde henne igår, snarkande på kudden bredvid mig..

"Mamma, mamma, varför har damen inga strumpor?!" :p

Oooja! När jag var liten (ca 3 år) och åkte buss med mamma. Teaterviskning från mig (dvs högt över hela bussen): "Mamma, varför har han hästsvans och hål i öronen? Det är ju bara flickor som har det?" Och två äldre damer fnissar hysteriskt medan mamma försöker förklara att den här killen tycker säkert det är fint och får såklart se ut som han vill :D

Åker efter en timmerbil. Vågar inte köra om då ena kättingen som håller fast lasten lossnade och åkte över hela vägbanan tills han körde över den så det slog gnistor. Känns säkrast att ligga bakom ifall något mer lossnar... ren tur att ingen bil mötte den när den gick av

Ledig dag. Massor att göra. Kommer inte igång med någonting :banghead:
Och så har jag skällt på princessan som startade sitt brandlarm kl 6 :rage:
"Matte gå upp, upp, upp"!!!!
Hon ser osmakligt nöjd ut fortfarande :mad:

Egentligen skulle jag vilja ligga på soffan och se film hela dagen men det orkar nog varken kroppen eller själen ändå. Ute vräker regnet ner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka