Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte ska han behöva sova i bilen, det där verkar ju helknasigt av hotellet. :banghead:
Om han törs och tål kattpäls och rörig lägenhet så kan han natta här, tyvärr bara soffa (bädd) att erbjuda men kanske duger som nödlösning?
PMa om det kan vara en lösning.

Åh tack vad snällt :love: Han lyckades hitta en säng i en av verkstäderna de har men han mår verkligen inte bra :( Jag tror nog det finns en risk för att han kommer hem imorgon igen... :crazy: Katten och röran hade han inte haft problem med, det är ungefär så det ser ut här :D

Ingen av oss är den som lägger sig sjuk i första taget (jag har bla jobbat mer eller mindre dygnet runt med fullt skov tills jag blev inlagd på lasarettet...) men nu är han verkligen klen. Hosta, öronen värker, ont i halsen, hög feber och rejält med näsblod (utan att ha tagit nässpray).

Åh tack vad snällt :love: Han lyckades hitta en säng i en av verkstäderna de har men han mår verkligen inte bra :( Jag tror nog det finns en risk för att han kommer hem imorgon igen... :crazy: Katten och röran hade han inte haft problem med, det är ungefär så det ser ut här :D

Ingen av oss är den som lägger sig sjuk i första taget (jag har bla jobbat mer eller mindre dygnet runt med fullt skov tills jag blev inlagd på lasarettet...) men nu är han verkligen klen. Hosta, öronen värker, ont i halsen, hög feber och rejält med näsblod (utan att ha tagit nässpray).
Inget att tacka för alls, kan man hjälpa så är det en självklarhet.
Bra att det löst sig, hoppas han kryar på sig. :)

Jag skulle vilja smaka men jag gillar inte pepsi,men älskar ginger. (vilket förövrigt är Avatar hästens namn)

Tyvärr är det Pepsi Max och inte den vanliga, men ingefäran smakar så mycket att det inte stör alltför mycket :D Väntar ivrigt och hoppas de släpper en vanlig Pepsi Ginger!

Men fy :( Vad är det för bacill han råkat ut för? Verkar hemskt aggressiv :nailbiting: Hoppas han kryar på sig snart!

Äntligen landat hemma. Nu är vi redo för nattens välbehövd regn! :)
Fick beröm av stallägaren för min hönsgård. Han var grymt imponerad att jag byggt allt själv utan hjälp.....synd bara att jag är kass på att ta komplimanger :o men det värmde att höra :up:
Nu mat sen sängen, ledig i morgon så sovmorgon och en tripp till massören är inbokat :up:

Funderar om jag orkar vara uppe och kolla början på Ducks-Preds. Det slutar alltid på samma sätt, jag sätter på matchen, går och lägger mig med katten för att titta (dator i sovrummet) och sedan däckar jag. Ser kanske första tio minuterna och sedan får jag kolla resultatet på morgonen :meh:

Nu regnar det igen,men denna gången har jag stängt alla dörrar,tagit in alla bebis blommor så dom inte dränks ,klippt gräset och spritt ut koskiten i landen/rabatterna så det kan göra nytta med regnet.
Funkar mycket bättre när dom förvarnar om det :)
Så nu ska jag ta med hund o paraply ut o sen hoppa i lopplådan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka