Pepsi ginger är inte god ju!
Köpte fel på pressbyrån igår.
Hualigen![]()
Jag höll på att spotta ut den när jag fick provsmaka i en affär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pepsi ginger är inte god ju!
Köpte fel på pressbyrån igår.
Hualigen![]()
Jag skulle vilja smaka men jag gillar inte pepsi,men älskar ginger. (vilket förövrigt är Avatar hästens namn)Jag höll på att spotta ut den när jag fick provsmaka i en affär![]()
Inte ska han behöva sova i bilen, det där verkar ju helknasigt av hotellet.
Om han törs och tål kattpäls och rörig lägenhet så kan han natta här, tyvärr bara soffa (bädd) att erbjuda men kanske duger som nödlösning?
PMa om det kan vara en lösning.
Jag höll på att spotta ut den när jag fick provsmaka i en affär![]()
Jag skulle vilja smaka men jag gillar inte pepsi,men älskar ginger. (vilket förövrigt är Avatar hästens namn)
Inget att tacka för alls, kan man hjälpa så är det en självklarhet.Åh tack vad snälltHan lyckades hitta en säng i en av verkstäderna de har men han mår verkligen inte bra
Jag tror nog det finns en risk för att han kommer hem imorgon igen...
Katten och röran hade han inte haft problem med, det är ungefär så det ser ut här
Ingen av oss är den som lägger sig sjuk i första taget (jag har bla jobbat mer eller mindre dygnet runt med fullt skov tills jag blev inlagd på lasarettet...) men nu är han verkligen klen. Hosta, öronen värker, ont i halsen, hög feber och rejält med näsblod (utan att ha tagit nässpray).
Jag skulle vilja smaka men jag gillar inte pepsi,men älskar ginger. (vilket förövrigt är Avatar hästens namn)
Åh tack vad snälltHan lyckades hitta en säng i en av verkstäderna de har men han mår verkligen inte bra
Jag tror nog det finns en risk för att han kommer hem imorgon igen...
Katten och röran hade han inte haft problem med, det är ungefär så det ser ut här
Ingen av oss är den som lägger sig sjuk i första taget (jag har bla jobbat mer eller mindre dygnet runt med fullt skov tills jag blev inlagd på lasarettet...) men nu är han verkligen klen. Hosta, öronen värker, ont i halsen, hög feber och rejält med näsblod (utan att ha tagit nässpray).
Jag höll på att spotta ut den när jag fick provsmaka i en affär![]()
Men fyVad är det för bacill han råkat ut för? Verkar hemskt aggressiv
Hoppas han kryar på sig snart!
Smuggel med andra ord, kan ju vara vad som han myglat med sigDen är verkligen illa och jag är livrädd att jag ska bli sjuk också. Det är liksom inte så bra till mitt immunförsvar... Han blev sjuk i Norge så det är något importerat skräp![]()
Kör han hem i morgon o inte orkar så finns det husrum här,jag är immun mot alla bacillusker. I värsta fall blir han däremot ihjäl pussad av Gissa.Den är verkligen illa och jag är livrädd att jag ska bli sjuk också. Det är liksom inte så bra till mitt immunförsvar... Han blev sjuk i Norge så det är något importerat skräp![]()
Hur bra passform var det på din?Fast jag tittar ut och ser min ihopbyggda odlingstunnel och är rätt nöjd.![]()
Den är verkligen illa och jag är livrädd att jag ska bli sjuk också. Det är liksom inte så bra till mitt immunförsvar... Han blev sjuk i Norge så det är något importerat skräp![]()