Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför? för få delar, för många delar, helt fel delar?
Skitmanual! När jag gick ifrån den och gjorde som jag tyckte var logiskt fick jag ihop skiten. Eller ja, halva än så länge iaf![]()
Ja oftast handlar jag också på kort, men pga loppisen hade jag ju en del sedlar och mynt som jag "ville bli av med"@Trott Man känner sig så lagom måttligt dum när det händer så i kassan.
Har hänt mer än en gång att jag fått dra kortet för att lösa ut mig, numera kör jag förvisso mest på kort endast och i värsta fall kan man ju dela köpet och dra 2 kort![]()
Bra jobbat! Vad har du köpt och vad blev det i slutändan efter skruvandet var färdigt?
Jag brukar börja med att försöka förstå deras manualer men inser ganska snabbt att ska jag följa den så blir ett bord en bokhylla innan jag är klar så brukar efter en stund försöka vara logisk så gott det går sen att det blir bitar över bekymrar jag mig inte om, säkert felpackat från början![]()
Jag förstår inte vad folk menar när dom har problem att få ihop Ikeamöbler, har heller aldrig några större problem med manualerna. Jag kanske har jobbat på Ikea i ett tidigare liv.
Input och åsikter tack.
Jag sitter och klurar på om jag ska åka till butiken där jag tydligen (?) blev uppraggad, fördel är ju att jag kan roa mig med och kolla om det ev. stämmer (om den killen nu jobbar vill säga) och jag kan dessutom göra ett annat ärende i en butik vägg i vägg.
Åker jag dit så kommer givetvis rapport hit efteråt.
Nackdel: Jag kan bli väldigt generad och om han inte jobbar så har jag åkt till andra sidan stan i onödan och hade istället kunnat kombinera samma inköp med andra ärenden på annat håll.
Bägge ställena kan jag inte fixa på samma dag.
Så vad tror ni är vettigast?
Raka besked och raka puckar av dig så törs nog inte annat nu tror jag
Åka måste jag, men frågan är om jag tar stället med butiken där han jobbar eller om jag ska ta andra alternativet?
Du var tydlig bara jag som inte (vill?) begripaHär trodde jag att jag var tydlig, klart du ska åka och se om killen är där! Lite flirtande har ingen dött av![]()
Du var tydlig bara jag som inte (vill?) begripa
Okej då får det bli så och gör jag bort mig alldeles och blir utkastad så skyller jag på dig![]()