Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och grannen har varit ute på promenad med hästarna. Jisses så kallt det är ute! Höll på att förfrysa öronen och saknade min mössa enormt mycket.

Nu är jag dock inne igen så snart blir det hamburgare o pommes och sen ett bad. Min rygg håller på att döda mig efter Ikea-byggandet (kan inte sitta på huk eller knä så det blir lite knepigt att rodda runt en bokhylla ibland ;) ).

Träningsvärken jag hade i låren efter att ha satt ihop tre "Benno" var mördande. Särbon höll på att skratta ihjäl sig när han så mig gå.

IKEA-möbler är livsfarliga! :nailbiting: Det är därför man har en särbo och ser till att ha sprit hemma, funkar varje gång :D

Men hjälp, oj. TACK! Så snällt!

Än så länge går det ...bra. Det åtgår mer svordomar än normalt och jag sover mer än brukligt. Men det går.

Fast alltså det behöver inte vara pga att du är helt slut som du behöver hjälp.

Jag har inget hus eller trädgård att bry mig om hemma och gräver gärna hos någon annan.

Sedan är jag en aning knäpp.... att städa hos andra älskar jag member hatar att städa hemma hos mig själv.

Så när ska du sluta svära i din ensamhet och boka en helg?

Ätit lite skogaholmslimpa med kaviar och ost på, med en kopp te till. Innan dess bar jag upp 4 banankartonger loppisgrejer till vinden, samt två förpackningar med kartonger jag köpt åt företaget. Sen har jag sorterat color snaps också (tryckknappar i plast), man ska koka dom lite för att dom ska bli lättare att öppna, så jag hade hällt 7 olika färger i samma skål med vatten, så det var lite att sortera :rofl:

Fast alltså det behöver inte vara pga att du är helt slut som du behöver hjälp.

Jag har inget hus eller trädgård att bry mig om hemma och gräver gärna hos någon annan.

Sedan är jag en aning knäpp.... att städa hos andra älskar jag member hatar att städa hemma hos mig själv.

Så när ska du sluta svära i din ensamhet och boka en helg?
Bokar genast en helg,ta en med toppenväder så kan vi grilla när du är klar med trädgården :idea::angel::D

Ätit middag, rester från igår. Sambon åt tidigare när jag låg typ medvetslös i soffan så han var och handlade istället.
Han vill uppenbarligen ge mig ett tack för dagen och peppar trots att det inte blev helt som vi tänkt - han kom hem med en påse chips, lite lösviktsgodis, marabou apelsincrisp och lokala crush :d:D

Försöker lägga sista handen vid mitt lektionsupplägg tills imorgon, oroar mig lite för maken som ska in på operation imorgon av gallan. Det borde inte vara något problem, men oron finns ju ändå där. Skriver ihop en dagordning till styrelsemöte som jag antagligen missar imorgon kväll...

Har duschat och borstat tänderna. Nu ligger jag till sängs och försöker få näsan att släppa igenom luft :cautious::turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 497
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 164
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka